Jučer sam pisao članak na temu kako nacionalne turističke zajednice komuniciraju u ovo krizno vrijeme?,
U svakom slučaju, najgore je ne komunicirati, a pogotovo u kriznoj situaciji.
Dakle, kada pričamo o turizmu, narativ je kako je sada idealno vrijeme za istraživanje, otkrivanje i planiranje budućeg putovanja tj. sastavljanje svojevrsne bucket list-e.
Upravo na tom tragu, TZ Nov...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium