Ovo je prvi preduvjet za razvoj manifestacija u destinaciji

Prvi preduvjet za razvoj manifestacija u destinaciji je dobro planiranje. Iako pod organizacijom manifestacija možemo navesti puno važnih stavki, jer se radi o kompleksnoj organizaciji s jako puno detalja,...

Prvi preduvjet za razvoj manifestacija u destinaciji je dobro planiranje. Iako pod organizacijom manifestacija možemo navesti puno važnih stavki, jer se radi o kompleksnoj organizaciji s jako puno detalja, ljudi i partnera, jedna od svakako glavnih stavki je definiranje budžeta, a koji apsolutno sve uvjetuje, pa i samo održavanje iste.

No, organizatori manifestacija u Rabcu i Labinu imaju tu privilegiju da mogu na vrijeme planirati. Naime, TZ Rabac – Labin, kao prva u Hrvatskoj tj. najranije od svih drugih TZ-a, barem po mojim informacijama, objavila je javni poziv za dodjelu financijskih potpora za manifestacije koje će se održati u 2020.godini. Dakle, u tekućoj godini, šest mjeseci prije početka sljedeće godine, planiraju manifestacije za sljedeću godinu.

Iako smo u Hrvatskoj nažalost navikli imati jako niske standarde i očekivanja, objava javnog poziva za potporu manifestacija svakako ne bi se trebala odnosi za tekućoj godini, što je nažalost čest slučaj, jer postavlja se logično pitanje: Kako planirati budžet kada ne znaš hoće li ti manifestacija dobiti financijsku potporu i u kojem iznosu.

Dapače, svjedoci smo kako neke turističke zajednice objavljuju javni poziv za potporu manifestacija u tekućoj godini na pola godine, kao recimo TZ Korčule koja je upravo prije par dana objavila isti.

Odličan primjer promcije Zadar Outdor festivala

Možda se nekom čini kako je javni poziv za manifestacije u slučaju TZ Rabac – Labin izašao prerano, no evo jedan primjer koji po meni opravdava isti.

Prije tri godine, Zadar Outdoor festival, tada još u planu i samo u najavi, imao je promotivni banner iznad ulice u starom gradu u Zadru, ( najprometnije ulice prije hostela Forum ) kojim su najavili festival koji će se održati tek sjedeće godine. Dakle, promociju su krenuli godinu dana prije. Također, prvi takav slučaj u našem turizmu.

Logično, jer gosti su tijekom turističke seone u našem “salonu”, tu su, i sami time im stvaramo motiv dolaska za drugu godinu, te imamo najbolju reklamu jer su svi turisti koji su te godine bili u Zadru vidjeli našu poruku.

Zato je u objava javnog poziva za potpore manifestacija u slučaju TZ Rabac – Labin odlična priča. Kako zbog planiranja, tako i zbog promocije istih i stvaranje novog motiva dolaska.

Rok za podnošenje kandidature je petak 6. rujna 2019, a javni poziv i natječajna dokumentacija mogu se preuzeti na bit.ly/2xr5JWW

Sve je do ljudi. Može se. Bravo za TZ Rabac – Labin.

Naslovna fotografija: TZ Rabac – Labin

Vijesti: