Počeli radovi na probijanju druge cijevi tunela Učke i dovršetku izgradnje Istarskoga ipsilona

Počeli su radovi na probijanju druge cijevi tunela Učka. U sklopu projekta dogradit će se puni profil autoceste od Pazina do tunela Učka u dužini od 28 kilometara. Osim...

Počeli su radovi na probijanju druge cijevi tunela Učka.

U sklopu projekta dogradit će se puni profil autoceste od Pazina do tunela Učka u dužini od 28 kilometara. Osim dogradnje punog profila, sagradit će se 11 vijadukata, 14 podvožnjaka, tri nadvožnjaka te odmorište Rebri. Ukupno 31 objekt dužine 2510 metara, ističu iz Vlade RH.

Nakon dovršetka druge cijevi tunela Učka, s nastavkom od Učke do Matulja, Istarski ipsilon u potpunosti će se integrirati u mrežu hrvatskih autocesta. Radovi bi trebali trajati tri i pol godine. Izmjenom ugovora koncesijsko razdoblje za upravljanje Istarskim ipsilonom produljit će se za dodatnih pet godina, do 2032. godine.

Nakon što se dovrši i posljednja dionica to će napokon značiti  i dovršetka izgradnje Istarskoga ipsilona, koji je od presudnoga značaja u gospodarskom, prometnom i turističkom smislu. Istarski ipsilon je žila kucavica Istre te će njegov završetak pridonijeti razvoju prometne infrastrukture i olakšati život svih ljudi u Istri i onih koji u Istre dolaze, kao i turistima koji dolaze u Hrvatsku.

Tokom ove krize veliki infrastrukturni projekti nisu stali, tako niti Pelješki most i pripadajuće pristupne ceste. Prema planu do sredine 2022. most i pristupne ceste bi trebale biti u funkciji.

Foto: NCS.hr

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN