Rekordno dobri rezultati koji su u špici sezone ostvareni na području Splitsko-dalmatinske županije nastavljaju se odličnim rezultatima i u posezonskom razdoblju. U mjesecu rujnu ove godine ostvaren je rekordan turistički promet Splitsko-dalmatinske županije u odnosu na najbolje predpandemijske godine.
Tako je u usporedbi s rujnom 2019. godine, u Splitsko-dalmatinskoj županiji je u komercijalnom smještaju ovog rujna ostvareno gotovo 8 posto više noćenja i 9 posto više dolazaka u odnosu na tu najbolju poslovnu godinu.
Prema sustavu eVisitor, u komercijalnom smještaju u rujnu ove godine u Srednjoj Dalmaciji je bilo 472.498 gostiju koji su ostvarili 2.353.980 noćenja. U odnosu na lanjsku godinu to je rast od 18 posto u dolascima i 6 posto u noćenjima. Najveći rast imao je grad Split koji je zabilježio 130.488 dolaska i 385.377 noćenja u odnosu na isti mjesec prethodne godine što je rast od 24 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima. Makarska je sa 38.250 dolazaka i 222.026 noćenja u rujnu zabilježila rast od 21 posto u dolascima i 8 posto u noćenjima, a zatim po ostvarenim noćenjima slijede Baška Voda, Omiš i Seget. Najveći broj noćenja ostvarili su gosti iz Njemačke, Poljske, Ujedinjenog Kraljevstva i Češke.
Ova sunčana i topla rana jesen koja je zapravo u Srednjoj Dalmaciji tek produžetak ljeta, idealno je vrijeme za putovanje, obilaske,izlete, aktivnosti na otvorenom i zabavu, ističe Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije i dodaje kako ovogodišnji listopad nastavlja odličnu popunjenost smještajnih kapaciteta u Splitsko-dalmatinskoj županiji, potvrđujući uspješnost Srednje Dalmacije u produženju sezone.
"Dosadašnjim učinkom u teškoj i izazovnoj turističkoj godini većina profesionalaca u turizmu Splitsko-dalmatinske županije je zadovoljna, ali mislima i planovima već su okrenuti godini koja je pred nama. Tako su u organizaciji Turističke zajednice županije već prisutni na mnogim medjunarodnim predstavljanjima, sajmovima i poslovnim skupovima na kojima se prezentiraju investicije, nova ponuda i sadržaji za iduću turističku godinu, dogovaraju i ugovaraju kapaciteti, osluškuju trendovi, interes gostiju i partnera, kao ulog u još bolju slijedeću godinu." dodaje Vladović.