Postanite nositelj kvalitete i logotipa “100% Papuk – S gore koja pamti more”

Poticanje lokalnog stanovništva na proizvodnju prehrambenih proizvoda i suvenira cilj je projekta i vizualnog identiteta Parka prirode Papuk „100% PAPUK“ te slogana „S gore koja pamti more“, koji je...

Poticanje lokalnog stanovništva na proizvodnju prehrambenih proizvoda i suvenira cilj je projekta i vizualnog identiteta Parka prirode Papuk „100% PAPUK“ te slogana „S gore koja pamti more“, koji je predstavljen prošle godine.

Logotip  je znak povjerenja, kvalitete, zemljopisnog podrijetla, održivog i ekološki prihvatljivog upravljanja, zaštite prirode i tradicije s kojom korisnik logotipa i slogana, koji je stekao pravo na njihovu uporabu, na tržištu osigurava proizvode i usluge koji su njima označeni. Kao i kvalitetu, podrijetlo, održivo i ekološki prihvatljivo upravljanje, te poštivanje tradicije u skladu sa zahtjevima.

/ / / PARK PRIRODE PAPUK PREDSTAVIO NOVI VIZUALNI IDENTITET „ 100 % PAPUK“

Sada je PP Papuk objavio Javni poziv za iskazivanje interesa za stjecanje prava na uporabu logotipa 100% Papuk i slogana “S gore koja pamti more”, a koji je namijenjen svim pružateljima usluga i proizvođačima na užem zaštićenom području Parka prirode Papuk.

Predmet ovog poziva je iskazivanje interesa za stjecanje prava na uporabu logotipa 100% Papuk i slogana „S gore koja pamti more  (u daljnjem tekstu: logotip i slogan ), ističe se u javnom pozivu, a čija je svrha  udruživanje proizvođača i ponuda kvalitetnih proizvoda i usluga iz užeg zaštićenog područja, područja utjecaja i tranzicijskog područja Parka prirode Papuk u svrhu osiguranja prepoznatljivosti kvalitetnih proizvoda i usluga na tržištu.

Foto: PP Papuk

Novi vizualni identitet „100 % Papuk“ i slogan „S gore koja pamti more“ kreiran je upravo u namjeri još većeg poticanja lokalnih proizvođača na korištenje loga koji će im zasigurno pomoći pri plasmanu njihovih proizvoda, ističe Alen Jurenac, ravnatelj JU PP Papuk te dodao: “Cilj je ostvariti međusobnu suradnju i povezivanje  lokalnih proizvođača s područja Parka  s ugostiteljskim objektima, omogućiti ima bolji plasman proizvoda, poboljšati promociju  te im na taj način pomaći  stvoriti uvjete za proširenje proizvodnje ali i tržišta

Ukoliko se bavite proizvodnjom prehrambenih proizvoda, suvenira ili ste pružatelji usluga na užem zaštićenom području Parka prirode Papuk, području Geoparka Papuk, na području gradova Orahovice i Kutjeva te općina Voćin, Čačinci, Kaptol, Velika i Brestovac odazovite se Javnom pozivu Parka prirode Papuk te potpuno besplatno svojim proizvodima dodajte garanciju za autentično domaći proizvod s papučkog područja.

Više detalja o javnom pozivu pogledajte OVDJE

Park prirode Papuk je prvi UNESCO geopark u Republici Hrvatskoj, a isti status je ove godine i zadržao nakon evaulacije UNESCO-a. Kako prenosi portal Turističke priče, ovaj tjedan je na Papuku pronađeno i važno arheološko otkriće, a koji je do sada najznačajniji nalaz na Ružica gradu.

Povezana vijest: ARHEOLOŠKO OTKRIĆE NA PAPUKU: U Ružica gradu pronađen skelet muškarca, koji je najvjerojatnije ubijen

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN