Projekt kojim će se Hrvatska brendirati kao prepoznatljiva gourmet destinacija

Ranije ove godine, u suradnji između WYG savjetovanja, Instituta za turizam i Instituta za razvoj i međunarodne odnose, završen je jedan velik projekt pod nazivom „Hrvatska, nova gastronomska ikona...

Ranije ove godine, u suradnji između WYG savjetovanja, Instituta za turizam i Instituta za razvoj i međunarodne odnose, završen je jedan velik projekt pod nazivom „Hrvatska, nova gastronomska ikona Europe: Strategija razvoja gastronomije, „gourmeta“ i gastronomskog turizma Hrvatske s Akcijskim planom 2019. – 2022.“

U dokumentu je analizirano trenutno stanje gastro i „gourmet“ ponude u Hrvatskoj, analizirani su glavni tržišni trendovi s područja eno-gastronomije, definirana je vizija razvoja hrvatske gastronomije i „gourmeta“ te je napravljen akcijski plan.

Projekt je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj, prenosi Lider. Osnovni cilj projekta je povezivanje prehrambeno-prerađivačkog sektora s turističkim sektorom kako bi Hrvatska postala prepoznatljiva gastronomska destinacija te ušla u 20 vodećih turističkih destinacija u svijetu.

Zanimljivo je kako je naručitelj strategije, koja je dugačka nekoliko tisuća stranica i na kojoj se navodno radilo tri godine, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, a ne Ministarstvo turizma koje bi trebalo biti nositelj provedbe Akcijskog plana.

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta je zapravo ispalo medijator između turističkog i poljoprivrednog sektora u još jednoj priči o spajanju zelene i plave Hrvatske. U brošuri strategije se navodi kako je ugostiteljstvo u Hrvatskoj djelatnost koja se razvija brže od gospodarstva u cjelini, s rastućim brojem objekata i zaposlenih, kao i s rastom prihoda i dobiti u razdoblju od 2016. do 2018. godine.

Izvor / foto: Institut za turizam; Lider

Vijesti: