Turizam u Hrvatskoj, posebice komercijalni smeštaj, u prethodnoj godini je doživio porast u posjećenosti za 14 posto, a turisti su ostvarili čak i 3 posto više noćenja.
U smještajnim objektima diljem Hrvatske odsjelo je gotovo 369.000 turista i ostvarili su 823.100 noćenja na razini 11 mjeseci (podaci Državnog zavoda za statistiku).
Stranih posjetitelja bilo je 16,6 milijuna ili oko 10 posto više, a domaćih turista u te je objekte došlo dva i pol milijuna ili 6,9 posto više.
Uz nevjerovatan rast turističke posjećenosti te još jednom sezonom ispred nas koja obećava još više, važno je obratiti pažnju na potencijalne probleme do kojih može doći s povećanjem posjećenosti komercijalnih smještaja.
Overbooking
Nije rijetka pojava da se zbog mnogih prodajnih kanala preko kojih se rade rezervacije, kao što su Booking ili AirBnB, dogodi da se ista soba proda nekoliko puta u istom terminu.
Zbog toga je važno imati dobar sustav koji posjeduje Channel Manager modul. Ovakav modul prati sve rezervacije vezane za smještaj i sprječava overbooking.
Osim toga, bilježi statistiku svakog kanala i na taj način se može vidjeti koja platforma donosi najviše profita.