TZO Krka izdala autentičnu kuharicu – Krk 50 delicija zlatnog otoka

Turistička zajednica otoka Krka izdala je vrijednu knjigu – kuharicu, pod nazivom „Krk 50 delicija zlatnog otoka“. Prirodne ljepote, povijesne znamenitosti, ali i bogata gastronomska ponuda, važani su čimbenici...

Turistička zajednica otoka Krka izdala je vrijednu knjigu – kuharicu, pod nazivom „Krk 50 delicija zlatnog otoka“.

Prirodne ljepote, povijesne znamenitosti, ali i bogata gastronomska ponuda, važani su čimbenici turističke ponude otoka Krka. Pogotovo u današnjem modernom turizmu, gdje gastronomija igra izuzetno važnu ulogu.

Kuharica ima 112 stranica, 50 recepata i isto toliko fotografija svih pripremljenih jela, te je knjiga prevedena na engleski, njemački i talijanski jezik.

Izdavanjem ove kuharice željeli smo naglasiti važnost gastronomskog doživljaja našeg otoka. Inspirirani tradicionalnom krčkom kuhinjom i bogatstvom okusa domaćih sezonskih namirnica, šefovi krčkih ugostiteljskih objekata podijelili su s nama 50 recepata koje su nam pripremili i prezentirali na suvremen i kreativan način. Prezentirana jela se mogu naći u bogatoj ugostiteljskoj ponudi našeg otoka” ističe direktorica ureda TZ otoka Krka, Majda Šale.

U kuharici, uz internacionalna jela koja se nalaze redovno na jelovnicima ugostitelja, važnu i posebnu ulogu imaju domaća tradicionalna jela pripremljena od sezonskih visokokvalitetnih namirnica uzgojenih na otoku Krku.

Otok Krk je sve više prepoznatljiv po domaćem maslinovom ulju, vrhunskoj žlahtini, izvrsnom pršutu, ovčjem siru, janjetini te izvrsnim ribljim i mesnim jelima kao i slasticama.”Gastronomska ponuda je jedan od aduta krčkog gostoprimstva i turizma, a kulinarski specijaliteti protkani su u sve narodne običaje, proslave i okupljanja, pa je kuharica izvrsna promocija tradicionalne gastronomije otoka na suvremeni način” dodaje Šale.

Vrijedno je napomenuti da je projekt podržalo 19 ugostitelja s otoka Krka.

Odlična forma, no nedostaje priča tj. zaokružen turistički proizvod

Ova hvalevrijedna kuharica bi trebla biti dio cijele jedne gastro platforme otoka Krka. Kroz sustav brendiranja, markice kvalitete, povezivanja s OPG-ima, podizanja kvalitete i autentične gastro ponude otoka Krka interpretirane na moderni naćin, sustavom edukacija, povezana s raznim gastro maanifestacijama, te u konačnici u standardnoj ponudi odabranih kako restorana tako i hotela što treba dodatno naglastiti kroz komunikaciju.

Znamo kako se mirisi i okusi snažno pozicioniraju na svjesnoj i nesvjesnoj razini ljudi, te tako gosti upravo kroz ta osjetila se povezuju s destinacijama. Osobno bi pokušao naći način, kako motivirati goste da ista tj. neka jela probaju napraviti u svojim domovima. Naravno neka jela koje gosti mogu napraviti u svojim domovima. Recimo, šurlice s umakom od rajčice i bosiljkom. Svi koji se prijave, mogu poštom dobiti šurlice s otoka Krka kao bazičnu namirnicu, a ostale namirnice moraju nabaviti sami. Osim direktne prodaje i zabavne interakcije, kroz mirise i okuse podsjećamo goste na otok Krke.

Ima li bolji marketing i pozicioniranje od toga. Također, sukladno tome, možemo ih povezati s vinarima i opg-ovima da im rade dostavu svojih namirnica i proizvoda tijekom cijele godine. Da, vinari i maslinari iz unutrašnjosti Istre dobar dio prihoda ostvaruju upravo kroz dodatnu kupnju te šalju kartone vina i maslinovog ulja po cijeloj Europi. Čisto jedno glasno razmišljanje, a dvije glave su uvijek pametnije od jedne.

Potreban nam je zaokružen turistički proizvod, baza s raznim ekstenzijama. Ovako ova odlična kuharica ostaje u domeni poklona ili suvenira gostima. Što je šteta, no i dalje nije kasno da se cijela priča posloži i raširi krila. page2image5773200

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN