U dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju

Prema prvim preliminarnim podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu kolovoza (od 1. do 9. kolovoza) ostvareno...

Prema prvim preliminarnim podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu kolovoza (od 1. do 9. kolovoza) ostvareno više od 1 milijun dolazaka i 7.2 milijuna noćenja što je oko 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Samo tijekom posljednjeg vikenda (od 7. do 9. kolovoza) u Hrvatskoj ostvareno više od 323.000 dolazaka i 2.3 milijuna noćenja.

Pritom je najviše noćenja u istom razdoblju ostvareno u Istri (1.7 milijuna noćenja), na Kvarneru (1.4 milijuna noćenja), Splitsko-dalmatinskoj (1.3 milijuna noćenja), Zadarskoj (1.3 milijuna noćenja), Šibensko-kninskoj (578.000 noćenja), Dubrovačko-neretvanskoj (392.000 noćenja) i Ličko-senjskoj županiji (271.000 noćenja).  

U dosadašnjem dijelu kolovoza najviše je turističkih dolazaka ostvareno s tržišta Njemačke, njih oko 225.000 što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 6 posto. Zatim slijedi domaće tržište s kojeg je ostvareno 178.000 dolazaka što predstavlja rast od 18 posto, tržište Slovenije s kojeg je ostvareno 133.000 dolazaka što predstavlja rast od 10 posto te tržište Poljske s kojeg je ostvareno 109.000 dolazaka što predstavlja rast od 16 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Gledajući po destinacijama, u dosadašnjem dijelu kolovoza najviše je dolazaka ostvareno u destinacijama Rovinj, Poreč, Medulin, Crikvenica, Umag, Split, Dubrovnik, Zadar, Pula i Novalja.

„Nakon odličnog srpnja u kojem smo ostvarili oko 60 posto lanjskog rezultata, u kolovozu bilježimo još bolje turističke trendove te se trenutno nalazimo na oko 70 posto lanjskog rezultata. Tržišta koja su najbolje reagirala su teritorijalno bliža tržišta za koja su hrvatske destinacije lako dostupne i cestovnim pravcima, poput primjerice Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske. Prema tim tržištima usmjerili smo i svoje promotivne i informativne kampanje cijelo vrijeme komunicirajući da je Hrvatska sigurna i dobro pripremljena turistička destinacija. Također, s povećanjem broja aviolinija intenzivirao se i turistički promet u južnim dijelovima Dalmacije“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako su primjerice Dubrovnik i London trenutno povezani s 44 leta tjedno.

Iako treba pričekati kraj kolovoza za ukupne rezultate, ipak vesele trenutni podaci prvog vikenda u kolovozu koji daju malo optimizma turističkom sektoru. Znamo kako će jesen biti teška te kako se teško može očekivati dobra posezona, jer neme grupa, agencija niti kongresa, tako da trenutno svaka zarađena kuna doslovno život znači. Inače, u srpnju je ostvareno oko 60 posto lanjskog rezultata.

Povezane vijesti: