Wine and … koncept se širi kontinentalnom Hrvatskom

Odličan turistički koncept, “Wine and walk” ili wine and … ( razna ekstenzije ) se proširio po unutrašnjosti Hrvatske. Nakon što je Istra već odavno brendirala Istria Wine and Walk (...

Odličan turistički koncept, “Wine and walk” ili wine and … ( razna ekstenzije ) se proširio po unutrašnjosti Hrvatske. Nakon što je Istra već odavno brendirala Istria Wine and Walk ( napravila i dvije ekstenzije – Wine and walk by te sea i Sweet wine and walk ) a koji je postao motiv dolaska, isti se koncept, svaki na svoj način, proširio i na kontinent.

Prvo u Baranji i Erdutu, a od ove godine i Karlovačkoj županiji, te su najavljeni i u Požeško-slavonskoj županiji i Virovitičko-podravskoj županiji.

Prva wine and walk manifestacija u Zlatnoj doliniIdeš i piješ!

Ideš i piješ! Doslovno! Deset vinara, dvije destilerije, jedan food truck, 11 kilometara šetnje i čistog hedonizma, zeleni ambijent općine Kaptol, pogled na Zlatnu dolinu s padina Parka prirode Papuk, after walk party na trgu u Kaptolu – sve je spremno za prvi wine and walk festival u Požeško-slavonskoj županiji koji će se održati 04.rujna.

Kotizacija iznosi 200 kuna, a uključuje kušanje na 12 lokacija, majicu, ruksak, mapu, čašu, bočicu vode, bon za piće i hranu. Više nego dobra vrijednost za novac. Prijave traju još svega nekoliko dana, do 27. kolovoza, pa požurite.

Foto: TZ Požeško-slavonske županije

Ideš i piješ starta po grupama iz četiri kaptolska kafića – Vrbe, Čakija, Merlyna i Castruma. Očekujemo puno zabave, pozitivne energije i odlična vina vinarija Soldo, Perak, Kaptol, Bartolović, Veleučilišta u Požegi, Pjenušaca i vina Josipović, OPG-ova Štefek, Mikić, Slavko Perić i Hrvoje Pavlović, ali i voćne rakije destilerije Šimić i craft gin destilerije Craft spirits te uvijek sjajnu klopu požeškog Funky fooda. Sljedećeg dana pozivamo na adrenalinsku Detox turu u organizaciji turističke agencije za pustolovni turizam Thrillseeker Croatia“, poručuju iz kaptolske udruge Čašca, organizatora prvog wine and walk festivala u Požeško-slavonskoj županiji. 

Njezina tri vinogorja poznata su po vrhunskim vinima, prvenstveno graševinama koje u ovom dijelu Hrvatske daju najbolje rezultate. Više informacija i prijave na webu ili Facebook stranici.  

Slavonija i Podravina wine not!?

U vinariji Vineda u Vukosavljevici predstavljen je program novog vinskog festivala Slavonija i Podravina wine not?! koji će se na pet atraktivnih lokacija održavati od 4. do 25. rujna.

Svi zaljubljenici u vina tijekom Vinskog mjeseca imaju priliku posjetiti brojne događaje na kojima će im se omogućiti kušanje vrhunskih vina poznatih vinarija s područja Virovitičko-podravske županije. Vinski mjesec organizira Turistička zajednica Virovitičko-podravske županije zajedno u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama i turističkom agencijom Draft.

Krećemo od Wine&Cake ladanjske večeri u Dvorcu Janković u Suhopolju gdje će posjetitelji moći uživati u savršenom spoju kolača nagrađivane slastičarke Sandre Jadek i odličnih desertnih vina. Slijede vinska biciklijada Virovitičkim vidicima uz degustaciju vina lokalnih virovitičkih vinarija, potom Poezija i vino u rodnoj kući Petra Preradovića u Grabrovnici, Vinski piknik na planini, u Park šumi Jankovac i vinski maraton Wine&Run u Orahovici. Ovom se manifestacijom želimo predstaviti kao butik vinska destinacija i otkriti što sve nudimo pravim znalcima i ljubiteljima vina“, rekla je Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije koja je u suradnji s lokalnim Turističkim zajednicama Virovitice, Orahovice, Pitomače i Čačinaca organizator festivala.

Od Plemićke i Zelene rute s obnovljenim dvorcima i kurijama i jedinstvenom prirodom do tradicionalno poznate gastronomije i sjajnih domaćinima – Podravina i Slavonija wine not!? savršena je pozivnica za otkrivanje ovog neočekivano lijepog kraja. 

Vinski događaji koji vas očekuju su sljedeći:

• WINE&CAKE LADANJSKA VEČER U DVORCU JANKOVIĆ – 04.09.2021.(subota), od 19:00 do 22:00 sata (Centar za posjetitelje Dvorac Janković, Suhopolje)

• VINSKA BICIKLIJADA „VIROVITIČKIM VIDICIMA“ – 12.09.2021. (nedjelja), od 10:00 do 17:00 sati (Golo Brdo – Sveti Đurađ – Rezovački vinogradi)

• POEZIJA I VINO – 17.09.2021. (petak), od 19:00 do 21:00 sat (Interpretacijski centar Kuća Petra Preradovića, Grabrovnica)

• VINSKI PIKNIK NA PLANINI – 18.09.2021. (subota), od 16:00 do 21:00 sat (Park šuma Jankovac)

• WINE&RUN ORAHOVICA – 25.09.2021. (subota), od 12:00 do 18:00 sati (izletište Jezero – PP Orahovica – Vinarija Patkoš – OPG Jović – Vinarija Matković – destilerija Kostelac/izletište Jezero)

Cijena ulaznice po eventu je 70 kuna, uistinu simbolično s obzirom na ono što se svakom posjetitelju nudi, a ukoliko se odlučite za cijeli paket dobit ćete deset posto popusta. Nemojte dugo razmišljati, jer već smo krenuli s prvim rezervacijama“, rekao je Davor Deskar iz turističke agencije Draft, partnera Slavonija i Podravina wine not!? festivala.

Više informacija potražite OVDJE

Prilika za putničke agencije, MINT i HTZ?

Sve su to odličini motivi dolaska, a pogotovo prilike za putničke agencije koj bi se svakako trebale više fokusirati na kontinentalni turizam tijekom cijele godine tj. van špice turističke sezone. Isto tako, i turistike agencije bi se morale puno više pozabaviti komunikacijom s putničkim agencijama, a pogotovo s DMC agencijama. Ponuditi im subvencije za dovođenje gostiju, zajedničke promocije itd… Upravo TZ Virovitičko-podarvska županija već godinama raspisuje pozive za ostvarivanje prava na subvenciju za organizirani dolazak turista na područje VPŽ, a s ciljem daljnjeg razvoja i poticanja organiziranih dolazaka.

Subvencije će se dodjeljivati sukladno kriterijima, odnosno, za ostvareno noćenje u registriranim smještajnim objektima na području Virovitičko-podravske županije od 20,00 kuna po noćenju po turistu.

Također, Vrhovac Wine&Walk Weekend koji se održava uskoro otvorio je novi prodajni kanal. I to kao odličan team building program za tvrtke. U cijelu priču bi se trebalo uključiti i HTZ koji će ponuditi jaku domaću kampanju na nacionalnim medijima. Kao i Ministarstvo turizma, možda recimo da kroz subvenciju podupla iznos subvencije, kao na primjeru TZ VPŽ. Kada pričamo o kontinentalnom turizmu radi se o totalnom drugačijem turizmu, a kojem je potreban i drugačiji pristup, od strategije razvoja do promocije. Da, treba vremena da se stekne navika odlaska na kontinent, no upravo je sada pravo vrijeme jer je zbog pandemije upravo fokus na kontinentu.

Jedna kampanja koliko god je značajna, u konačnici ne znači puno. Sve što je jednokratno, ima isti takav efekt. Kontinentu treba jasna strategija, drugačija od morskog turizma koja ima glavu i rep, s jasnim rokovima, ciljevima i kampanjama itd… a ne jednokratne mrvice, da se paušalno kaže kako se pomaže i razvoju kontinentalnog turizma.

Možda da ponovim javni poziv Ministarstvu turizma i HTZ-u, da presele ured na sedam dana u Slavoniju ili kontinent. Ovo nije provokacija niti slično. Jedino zajedničkom suradnjom i sinergijom možemo pokrenuti stvari s “mrtve točke”. Pogotovo na kontinentu, gdje se turizam ne može samo tako dogoditi i gdje nema sigurne baze turista svake godine. Kako bi znali što predstavljate i kako pomoći, prvo i osnovno morate se upoznati s problemima i potencijalima – upoznati s materijom. Kao i u svakom drugom poslovnom izazovu. Izađite na teren, komunicirajte i upoznajte prostor i specifičnosti istog. Sinergija, strateški i tržišni razvoj.

/ / / JAVNI POZIV MINISTARSTVU TURIZMA I HTZ-U – PRESELITE URED NA SEDAM DANA U SLAVONIJU

Ako ministrica turizma želi ostaviti trag iz sebe, ovo joj je jedna od prilika. A ne “planiranom reformom” dodatno politizirati cijeli sustav turističkih zajednica, umjesto da isti profesionalizira i podigne efikasnost. No o tome drugom prilikom.

Kao i uvijek, motiv dolaska je destinacija i kvalitetni sadržaj.

Naslovna fotografija: Foto: TZ Požeško-slavonske županije


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN