“The Plitvice Times” – prvi turistički magazin na engleskom jeziku koji promovira priče iz cijele Like

Plitvička jezera godišnje posjeti više od milijun mahom stranih turista koji traže i očekuju svježe, zanimljive i točne informacije s ovog područja. Žele znati gdje mogu provesti vrijeme, isplati...

Plitvička jezera godišnje posjeti više od milijun mahom stranih turista koji traže i očekuju svježe, zanimljive i točne informacije s ovog područja. Žele znati gdje mogu provesti vrijeme, isplati li se ostati nekoliko dana duže i u konačnici pročitati iskustva ostalih posjetitelja.

Upravo zato pokrenut je novi turistički magazin The Plitvice Times koji pokriva široko područje Plitvica i svakodnevno, isključivo na engleskom jeziku, informira turiste, građane i one koji su zainteresirani za ovo područje. Prati aktualnosti, donosi zanimljive intervjue s turistima iz cijelog svijeta i otkriva manje poznate sadržaje, priče  i lokacije. Sve što jednom turistu treba – na jednom mjestu!  “Radimo na projektu više od pola godine i sada je napokon magazin vani. Stalno se priča kako Plitvice, a pogotovo cijela Lika nisu dovoljno aktivne u promociji na stranom tržištu, pa nam se tako i rodila poduzetnička inicijativa te smo sada ideju pretvorili u stvarnost kao jedini engleski medij na tom području koji isključivo cilja strana tržišta“ istaknuo je Ante Fumić, jedan od osnivač Plitvice Times-a te dodaje kako je su reakcije odlične, pogotovo stranih turista koji su oduševljeni što imaju pristup informacijama i turističkoj ponudi cijele Like na engleskom jeziku, a to govore i podaci čitanosti koji rastu iz dana u dan.

Želimo prezentirati cijelu priču Like kao jedne turističke destinacije i brenda jer NP Plitvice su samo jedan glavni motor i motiv dolaska, a svakako kako to nije sve što Lika može ponuditi. Lika ima jako puno kvalitetnog sadržaja i doživljaja kojeg želimo pokazati i približiti stranim turistima, a upravo je to i glavni cilj magazina Plitvice Times“ ističe Fumić te naglašava kako je ideja ponuditi širu turističku ponudu kao jedne destinacije Lika te čak spojiti i ponudu BIH i Slovenije, prvenstveno kao ponuda za turiste s azijskog tržišta.

Svakako odlična ideja i način razmišljanja jer turizam je prvi koji ne poznaje granice te turisti nisu opterečeni kako gradskim, županijskim ili državnim granicama, nego ih interesira isključivo sadržaj. Pogotovo kada pričamo o turistima s azijskog tržišta koji su poznati da se ne zadržavaju na jednoj destinaciji duže od jednog dana i jedini im je cilj u što kraćem vremenu što više vidjeti i doživjeti te su mobilni. “Plitvice su jedan glavni motiv dolaska te razmišljamo kako ponuditi širu priču, kada su turisti već tu. Kako s jedne strane, da strani turisti dožive sve čari Like i produže svoj boravak, tako i za one koji su u stalnom pokretu pa želimo spojiti turističku ponudu i iz BIH. Sve u krugu od 100 do 200 km od Plitvica je svakako zanimljivo i možemo turistički povezati, kao recimo Nacionalni park Una u BIH. Dakle, cilj nam je dugoročno povezati dvije ili tri destinacije i prodati jednu širu priču u jednom segmentu. No, glavni fokus je svakako na Lici kao jednoj turističkoj destinaciji, koja je puno više od Plitvičkih jezera” govori Fumić.

Sigurno se slažem kako treba “iskoristiti” jedan tako jak i odlično pozicioniran brend kao što su NP Plitvička jezera, te ponuditi širu priču i cjelovitu turističku ponudu Like. To je trebalo napraviti puno prije, jer turisti su tu, samo im moramo dati kvalitetan i autentičan sadržaj tj. dovoljno dobar motiv više da ostanu dan više i dožive sve čari Like, a imamo se čime pohvaliti i biti ponosni. Osim web magazine, kako ističe Fumić, fokus im je i na web prodaji koju žele razvijati. “Pokrenuli smo turistički magazin čija je ideja osim turističke ponude, ponuditi i web shop gdje će svi lokalni poduzetnici moći online prodavati svoje proizvode, od suvenira, sadržaja do karata za muzeje “ zaključuje Fumić.

Nakon samo tjedan dana imaju čitatelje iz sa svih kontinenata, 55 zemalja svijeta, i vesele se nastavku ove svjetske priče koja će sigurno doprinijeti turizmu čitave Republike Hrvatske, a pogotovo Like kao jedne turističke destinacije. Komunikacijski koriste hashtag #PlitviceTimes i #1MillionReaders, čime znakovito poručuju cilj i svrhu jedinog turističkog magazina ovog tipa u Hrvatskoj koji je na engleskom jeziku i koji prodaje i priča priču oko cijele jedne regije tj. destinacije Lika.

Odlična turistička inicijativa i priča, koja svakako zaslužuje pohvale i pažnju. Pogotovo kada pričamo o stranom tržištu jer većina turista na Plitvicama su ipak strani turisti. Imperativ je svakako tu masu turista koji dolaze isključivo zbog NP Plitvičkih jezera usmjeriti i na druge turističke sadržaje kojima je Lika bogata, a sve s ciljem kako bi se povećala turistička potrošnja te produžio boravak u Lici bar za jedno noćenje više.

 

Vijesti: