Besplatne interpretacijske šetnje kao dobar primjer kako kroz storytelling stvoriti dodanu vrijednost

U organizaciji Turističke zajednice Grada Krka, u gradu Krku tijekom srpnja i kolovoza održale su se besplatne interpretacijske šetnje pod nazivom “Frankopani, koji i dalje žive kroz nas”. Tematska vođenja na hrvatskom, engleskom,...

U organizaciji Turističke zajednice Grada Krka, u gradu Krku tijekom srpnja i kolovoza održale su se besplatne interpretacijske šetnje pod nazivom “Frankopani, koji i dalje žive kroz nas”.

Tematska vođenja na hrvatskom, engleskom, poljskom i njemačkom jeziku, a prisustvovalo im je ukupno 130 posjetitelja, iako je interes bio puno veći. Naime, šetnje su održane u skladu sa epidemiološkim uvjetima pa je tako u svakom terminu moglo sudjelovati najviše 20 prijavljenih posjetitelja.

Ovaj novi kulturno-turistički proizvod omogućio je našim posjetiteljima osjećaj nezaboravnog turističkog doživljaja, uz legende i priče iz grada i otoka Krka koje su povijesno autentične, ali su prilagođeni i sadašnjem mjestu i vremenu“, navode iz Turističke zajednice Grada Krka.

Svaka šetnja trajala je u prosjeku sat vremena, a uključivala je i ulaznice za posjet Frankopanskom kaštelu i Interpretacijskom centru Krk, otvorenom u sklopu kulturno-turističke rute Putevima Frankopana.
Kroz vođene šetnje gosti su saznali zanimljivosti i crtice iz života najslavnijih stanovnika grada Krka, knezova krčkih Frankopana, na zanimljiv i interaktivan način, a po završetku šetnje organizirano je i kratko uprizorenje knezova Krčkih Frankopana.

Interpretacijske šetnje vodile su Slavica Peričić i Monika Mikolajska, licencirani turistički vodiči, koje su ovoga proljeća sudjelovale na Edukaciji za certificiranje interpretatora baštine na otoku Krku udruge Interpret Europe, Međunarodnog udruženja za interpretaciju baštine.

Prva je šetnja bila prezentacijsko vođenje za turističke djelatnike, prvenstveno one zaposlene u turističkim agencijama i na recepcijama hotela i kampova, koji su tijekom ljeta taj sadržaj nudili svojim gostima, dok su na ostalima sudjelovali posjetitelji grada Krka.

Važna pouka, lokalno stanovništvo kao i turistički djelatnici moraju upoznati i znati svoju destinaciju, pogotovo oni koji prodaju turističke sadržaje, kao bi ih i sami prošli te znali prodati tj. ispričati kroz svoje osobno iskustvo. Upoznajte vašu destinaciju.

Storytelling u Krku, gradu povijesti i kulture, predstavlja jedinstveni doživljaj za posjetitelje destinacije koji nudi putovanje kroz vrijeme i odmak od klasične turističke ponude isticanjem kulturnih specifičnosti i prezentiranjem baštine na suvremen način.

Odmakom od klasične turističke ponude te isticanjem kulturnih specifičnosti i prezentiranjem baštine na suvremen način postigli smo inovativni kulturno-doživljajni proizvod koji je marketinški alat, ali i komunikacijsko sredstvo”, zaključuje Ivana Kovačić direktorica Turističke zajednice Grada Krka.

Lijep primjer kako kroz storytelling stvoriti dodanu vrijednost.

Foto: Visit Krk City

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN