Duža sezona, kvaliteta vs kvantiteta, vrijednost za novac, sadržaj i ponuda – to bi trebala biti jedna od misija našeg turizma. Iako se ti termini često ističu u medijskom narativu te su navedeni u raznim strategijama, nažalost sve je stalo na priči, a ne na proizvodu, jer se tim procesima i izazovima treba strateški, planski i održivo baviti. Mogu iskočiti i povući pojedinci, no da se zaok...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium