Crikvenica se želi brendirati u Rivijeru ljubavi

Danas, na samo Valentinovo je u organizaciji Grada Crikvenice i IRTA d.o.o.  održana konferencija za medije na kojoj je najavljen pilot projekt u obliku turističkog itinerera „In love in...

Danas, na samo Valentinovo je u organizaciji Grada Crikvenice i IRTA d.o.o.  održana konferencija za medije na kojoj je najavljen pilot projekt u obliku turističkog itinerera „In love in Crikvenica“ čiji je cilj brendirati Crikvenicu kao Rivijeru ljubavi. 

Pilot projekt se provodi u sklopu projekta I-ArcheoS. financiranog od strane Europske unije u sklopu programa Interreg Italija-Hrvatska 2014 – 2020, a Grad Crikvenica je jedan od partnera. Turistički itinerer se provodi od 12. do 16. veljače 2019. godine te je namijenjen partnerima u projektu odnosno inozemnim i hrvatskim agencijama, turoperatorima, vodičima i medijima kako bi prepoznali Crikvenicu kao ljubavnu destinaciju te ju preporučili i izvan turističke sezone.

Na konferenciji je naglašena važnost ovog pilot projekta čiji je cilj valorizacija prirodne i kulturne baštine te brendiranje područja grada Crikvenice kao Rivijeru ljubavi te je stoga turistički itinerer vezan upravo uz Valentinovo s krajnjim ciljem produljenja turističke sezone. 

Izvor: TZ Crikvenica

Zamjenica gradonačelnika Ivona Matošić Gašparović naglasila je da se Crikvenica u zadnjih nekoliko godina svrstala na kartu najromantičnijih gradova Hrvatske, a tome u prilog govori čitav niz manjih i većih projekata kao što su Ljubavna cestica i mjesta za ljubljenje („kissing spots“), a uz to je destinacija postala popularna za vjenčanja, zaruke i obnove zavjeta.

Direktorica Istarske razvojne turističke agencije istaknula je važnost uloge koju je IRTA d.o.o kao provoditelj javne nabave imala u cijelom projektu te naglašava: Osim organizacije ljubavnog itinerera „In love in Crikvenica“ , u izradi je elaborat koji analizira trenutno stanje na terenu, a u sklopu istog su se prepoznali već postojeći proizvodi za razvoj turizma posebnog interesa koji imaju velik potencijal daljnje komercijalizacije s dugoročnim efektom za destinaciju.“ istaknula je Slavica Tobok Kandić, direktorica Istarske razvojne turističke agencije

Tri “ljubavna” turistička proizvoda: Ljubvana cestica, karta za ljubljenje i Mediteranski labirint ljubavi

U sklopu turističkog itinerera projektni partneri imaju priliku doživjeti Crikvenicu kao Rivijeru ljubavi te uživati u brojnim aktivnostima za zaljubljene koje je za njih pripremio Grad Crikvenica u suradnji s IRTA d.o.o., poput posjeta Muzeju Grada Crikvenice, šetnji Ljubavnom cesticom i posjetu  gradini Badanj i najpopularnijim mjestima za ljubljenje („kissing spots“), obilasku Labirinta ljubavi i koncertu klape Sveta Jelena Dramalj u Crkvi UBDM u Crikvenici kao predivnom valentinovskom poklonu, a posljednjeg dana itinerera organiziran je posjet izložbi Ivana Balaževića u Gradskoj galeriji Crikvenica.

Između ostalog, cij ovog projekta je poboljšati suradnju između dionika javnog i privatnog sektora koji su sudjelovali te osmisliti model upravljanja ovakvim projektima na razini destinacije u čemu IRTA d.o.o. pomaže svojim „know-how“-om i višegodišnjim iskustvom umrežavanja dionika na Istarskom poluotoku, posebice kroz projekte Bike & Outdoor te Istra Inspirit.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN