Flix otvara tržište Indije, jedno od najvećih autobusnih tržišta na svijetu

Od osnutka tvrtke 2013., Flix je prevezao blizu 300 milijuna putnika diljem svijeta.

Autor:  HrTurizam.hr

27. svibnja 2023.

Nakon uspješnog razvoja svojih usluga u Europi, Americi i Turskoj, Flix sada ima za cilj donijeti svoj poslovni model na jedno od najvećih autobusnih tržišta na svijetu. 

Naime, Flix je najavio planove za proširenje poslovanja FlixBusa u Indiju, a prve međugradske zelene linije trebale bi biti pokrenute 2024.

Kako bi ispunio svoju dugoročnu viziju, Flix planira nastaviti svoj put snažnog rasta, a sljedeće prekretnice su pokretanje poslovanja FlixBusa u Čileu u drugoj polovici 2023. i Indiji 2024. S autobusima koji čine okosnicu prijevoza u Indija i tržište koje je veće od Europe, Turske i Sjeverne Amerike zajedno, Flix vidi ogroman potencijal za rast u ovoj regiji, pružajući pristupačne, održive i sigurne autobusne usluge na velikim udaljenostima.

"Flix je tvrtka koja raste i nastavit će se širiti globalno. Uzbuđen sam što mogu podijeliti da će se Indija pridružiti Flix mreži kao 42. zemlja u svijetu. Naša je misija ponuditi pristupačne i održive mogućnosti putovanja za sve i vidimo značajnu potražnju za takvim uslugama u Indiji. Uvjereni smo da će naš jedinstveni poslovni model za rad s malim i srednjim lokalnim autobusnim partnerima i naša tehnologija za planiranje, operacije rezerviranja i cijene biti pobjednička utakmica iu Indiji . S našim snažnim fokusom na standardizaciju i sigurnost, izgradit ćemo najkonkurentniju autobusnu mrežu u ovoj regiji. Spremni smo znatno ulagati u lokalno tržište, stvarati radna mjesta i ciljamo na tržišno vodstvo." rekao je André Schwämmlein, suosnivač i glavni izvršni direktor Flixa.

800 andre schwaumlmmlein founder ceo flix
Foto: Andre Schwaemmlein, osnivač i CEO Flix-a

Jedan standard na globalnoj razini

Flixov skalabilni poslovni model polučili su uspjeh u 40 zemalja na četiri kontinenta. Sve veća potražnja u Indiji za održivim i sigurnim opcijama kolektivnog putovanja, sa sustavima za online rezervaciju putovanja u značajnom porastu, definirana je kao ključna točka za uspjeh Flixa na tržištu.

Potičući digitalizaciju tradicionalne autobusne industrije kroz tehnologiju koju pokreće Flix, FlixBus jamči istu kvalitetu usluge na svakom vozilu u floti, pružajući visoku razinu sigurnosti i praktično iskustvo putovanja.

Prosječna starost autobusa u globalnoj Flix floti procjenjuje se na 4-5 godina, a putnicima zelenih autobusa na raspolaganju su besplatni Wi-Fi, udobna sjedala s puno prostora za noge, klima uređaj, utičnice te ukupna čistoća i sigurnost. U većini zemalja, FlixBus nudi i sustav rezervacije sjedala, koji se planira pokrenuti na svim FlixBus tržištima.

Održivost kao imperativ 

Kao predvodnik u testiranju alternativnih pogona na velike udaljenosti, kao što su autobusi na bioplin, električni ili solarni paneli, te s progresivnom klimatskom strategijom koja uključuje razvojne projekte za električne autobuse i autobuse na vodik, Flix slijedi svoj dugoročni cilj potpune dekarbonizacije ponude putovanja.

"Indija je predana alternativnim pogonima i ubrzava prema budućnosti u kojoj će kolektivni prijevoz biti električni. To Flixu daje priliku da bude ključni lokalni igrač u razvoju održive industrije putovanja, uspostavljanju infrastrukture i daljnjem razvoju na ovom području" zaključuje André Schwämmlein.

Ulaskom na indijsko tržište Flix želi otvoriti značajan broj radnih mjesta i pridonijeti gospodarskom rastu cijele zemlje, a poslovni model tvrtke glavni je katalizator tog cilja. Dok Flix upravlja tehnologijom, korisničkom službom, upravljanjem kvalitetom, mrežnim planiranjem, kao i marketingom i prodajom, pouzdani lokalni Flixovi partneri vode svakodnevne operacije i upravljanje vozačima. S ovim poslovnim modelom i Flix globalnom mrežom, lokalno gospodarstvo ima koristi ne samo od razvoja lokalnih tvrtki i novih radnih mjesta, već i od povećanja prihoda od turizma i poreza.

Flixbus maxthrelfallphoto 07 city 061 re

Tvrtka je već pokrenula proces formiranja lokalnog tima u Indiji i imenovala Surya Khurana za glavnog direktora zemlje, koji ima veliko iskustvo u industriji mobilnosti. U nadolazećim mjesecima Khurana i lokalni tim, smješten u Delhiju, tražit će motiviranije zaposlenike, kao i lokalne autobusne partnere, kako bi Flix uspostavili kao vodećeg igrača na indijskom tržištu.

Flix posluje u 40 zemalja, uključujući i Hrvatsku, opslužujući ukupno više od 5500 odredišta diljem svijeta i zapošljava više od 5000 ljudi iz više od 90 nacionalnosti diljem svijeta.

2022. bila je najuspješnija godina u povijesti Flixa, ostvarivši globalni prihod od više od 1,5 milijardi EUR, pozitivnu EBITDA kao i preko 60 milijuna putnika koji su koristili Flixove usluge s FlixBusom, FlixTrainom, Greyhoundom u Sjevernoj Americi i Kamilom Koçom u Turska.

Od osnutka tvrtke 2013., Flix je prevezao blizu 300 milijuna putnika diljem svijeta.

Foto: Flix

Autor:  HrTurizam.hr

27. svibnja 2023.