Homo Turisticus: Edvin Jurin – Upravljanje turističkom destinacijom kao brandom

Svake nedjelje donosimo turistička glasna razmišljanja od gostiju koji imaju stav, strast, iskustvo, mišljenje i priču. U novom glasnom razmišljanju razgovarao sam s Edvinom Jurinom, marketinškim stručnjakom i konzultantom. ...

Svake nedjelje donosimo turistička glasna razmišljanja od gostiju koji imaju stav, strast, iskustvo, mišljenje i priču.

U novom glasnom razmišljanju razgovarao sam s Edvinom Jurinom, marketinškim stručnjakom i konzultantom. 

U audio formatu saznajte što je ustvari brend, zašto je važan, što je ekonomija doživljaja, kako pristupiti strukturiranju doživljaja, kako razviti destinaciju kao brend, kako mjeriti uspješnost brendiranja destinacije, što je budućnost upravljanja destinacijama i još mnogo drugih tema. 

EP.02 – Edvin Jurin – Upravljanje turističkom destinacijom kao brandom

/ / / Homo turisticus by HrTurizam.hr 

Uključite se u konstruktivnu i argumentiranu raspravu. Slušajte, komentirajte, dijelite jer dvije glave su uvijek pametnije od jedne. 

Turizam su priče, pričajmo priče.

/ / / PODCAST Homo turisticus by HrTurizam.hr 

EP.01 / TOMISLAV ZOVKO,  Što je i kako funkcionira integralni hotel / IRUNDO 

POVEZANE VIJESTI:

/ / / Edvin Jurin: Magična turistička kugla za 2021. – krajnje nezahvalno, ali neophodno!

/ / / Edvin Jurin: Turistički manifest 2021 za novo doba

/ / / Edvin Jurin: Da li znamo što se nam se sada događa u turizmu?

Ostale kolumne Edvina Jurin pročitajte OVDJE

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN