Ivana Alilović, TZ Zagrebačke županije: Kako bi ostali konkurentni, moramo ići ukorak s inovativnim trendovima

Zagrebačka županija u 2019. godini zabilježila je 139.720 turističkih dolazaka, što je za 14 posto više nego u istom razdoblju 2018. godine (123.008), a također porastao je i broj...

Zagrebačka županija u 2019. godini zabilježila je 139.720 turističkih dolazaka, što je za 14 posto više nego u istom razdoblju 2018. godine (123.008), a također porastao je i broj noćenja za 12 posto i to sa 205.003 na 229.827.

Od ukupnog broja dolazaka, 107.821 gostiju bili su inozemni gosti koji su ostvarili 69.732 noćenja, dok su domaći gosti ostvarili 31.899 dolzaka i 60.095 noćenja.

U 2019. godini Zagrebačku županiju najviše su posjećivali turisti iz Kine i Južne Koreje, a zatim tradicionalno gosti iz Njemačke, Italije, Nizozemske, Francuske i SAD-a.

Najposjećeniji gradovi bili su Velika Gorica, Samobor i Jastrebarsko koje bilježi porast turističkih noćenja za 35 posto velikim dijelom zahvaljujući novootvorenim hotelima. Turisti su najviše odsjedali u hotelima, objektima u domaćinstvu te kampovima, a prema organizaciji dolazaka čak 75 posto ih je dolazilo individualno, dok ostalih 25 posto agencijski.

To je resume turističke 2019. godine u Zagrebačkoj županiji, a o budućim planovima u 2020. godini razgovarali smo s direktoricom TZ Zagrebačke županije, Ivanom Alilović

U ovoj godini TZ Zagrebačke županije imati će konkurentniji model upravljanja turizmom s naglasakom na pozicioniranju i promociju destinacije Zagrebačke županije temeljenoj na integriranom identitetu područja i portfelju doživljaja sa uporištem na teritorijalni kapital i regionalne specifičnosti, kulturnu baštinu i tradiciju  te lokalni proizvodni i uslužni sustav, ističe Alilović te dodaje:

“Ovakvim pristupom utjecalo bi se ne samo na promociju hrvatskog turizma i proširenje turističke ponude s ciljem povećanja broja turističkih dolazaka, kao cjelogodišnje destinacije, ali i targetiranje gostiju jače platežne moći te multisektorsko povezivanje (prvenstveno sektora turizma sa prehrambeno-prerađivačkim sektorom), porast izravnih ulaganja, očuvanje i promicanje vlastitog identiteta i tradicije te jačanje kvalitete življenja i općenito stvaranje imidža destinacije i pametnu specijalizaciju regije Zagrebačke županije” govori Alilović. 

Također Alilović naglašava kako je važna uloga Turističke zajednice Zagrebačke županije da zajedno s ustrojem lokalnih TZ, privatnim sektorom i drugim interesnim skupinama na ciljnim tržištima, posebice novima, komunicira promjene, nove proizvode i motive dolaska te pozicionira Zagrebačku županiju kao poželjnu turističku destinaciju.

“Kako bi ostali konkurentni, moramo ići ukorak s inovativnim trendovima poput digitalne revolucije, sve višim ekološkim standardima i održivim razvojem lokalnih zajednica. Nužno je naglasiti razvoj eno-gastronomije koja se promovira kao jedan od motiva dolaska u destinaciju, stoga Zagrebačku županiju u 2020. godini vidim i dalje kao jednu od poželjnijih turističkih destinacija, čija se ponuda temelji na eno-gastro doživljaju, u skladu s inovativnim, ali opet tradicionalnim te održivim i odgovornim razvojem turizma” zaključuje Alilović. 

Ciljevi utvrđenih aktivnosti TZZŽ za 2020. godinu su daljnja intenzivna promocija postojećih turističkih proizvoda i programa s definiranim ciljanim tržištima, intenzivna suradnja turističkih zajednica i turističkih subjekata, razvoj i unapređenje selektivnih oblika turizma kreiranjem novih turističkih proizvoda temeljenih na kulturnim, eno i gastro, prirodnim i povijesnim turističkim resursima Zagrebačke županije.

POVEZANA VIJEST:

TZ ZAGREBAČKE ŽUPANIJE PREDSTAVILA NOVI PROMOTIVNI FILM – VISIT ZAGREB COUNTY

Povezane vijesti: