Jadran d.d. u 2015. povećao neto dobit za 23,9 posto

Dobri poslovni rezultati ostvareni prošle godine dali su Jadranu d.d. dodatan vjetar u leđa i omogućili nesmetano poslovanje, nastavak investiranja u podizanje kvalitete naših kapaciteta, ali i vraćanje dugovanja...

Dobri poslovni rezultati ostvareni prošle godine dali su Jadranu d.d. dodatan vjetar u leđa i omogućili nesmetano poslovanje, nastavak investiranja u podizanje kvalitete naših kapaciteta, ali i vraćanje dugovanja prema stečajnom planu. Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, zaključila je poslovne rezultate za 2015. godinu s ukupnim prihodom 65,07 milijuna kuna, što predstavlja porast od 5,6 posto u odnosu na godinu ranije, i neto dobiti 2,65 milijuna kuna, što predstavlja 23,9 posto bolji rezultat u odnosu na godinu ranije.

Pozitivni poslovni rezultati Jadrana d.d. nakon izlaska iz stečaja rezultat su stabilne poslovne politike koja je rezultirala velikim investicijskim ciklusom s ciljem povećanja kvalitete smještajnih kapaciteta. Uz već podignutu kategorizaciju objekata ove će godine dva hotela, Omorika i Varaždin, postati prvi objekti u povijesti tvrtke koji će imati 4 zvjezdice. Sukladno tako zacrtanoj poslovnoj politici, Uprava je u veljači ove godine donijela Strateški plan poslovanja za razdoblje od 2016. do 2025. godine. Desetogodišnju strategiju izradila je renomirana neovisna savjetodavna kuća Horwath HTL kojom je detaljno zacrtan plan razvoja ove najveće tvrtke na crikveničkom području. Isto tako je vrijedno istaknuti kako su podršku Strateškom planu dali sindikati, radnici te lokalna i regionalna samouprava kao i strukovne komore čime je postignut rijetko viđen konsenzus svih zainteresiranih dionioka koji su vrlo lako nadišli sve političke i svjetonazorske razlike u korist razvoja lokalne zajednice u cjelini.

Dobri poslovni rezultati ostvareni prošle godine dali su nam dodatan vjetar u leđa i omogućili nesmetano poslovanje, nastavak investiranja u podizanje kvalitete naših kapaciteta, ali i vraćanje dugovanja koja imamo prema stečajnom planu. S boljom ponudom smještaja i našim motiviranim i ambicioznim djelatnicima privlačimo goste sve bolje platežne moći, što se onda vidi i na poslovnim rezultatima. Pred nama je provedba vrlo ambiciozno postavljenog Strateškog plana poslovanja Društva do 2025. godine zahvaljujući kojem ćemo podići ne samo razinu kvalitete naše ponude već i turističke ponude čitavog crikveničkog kraja, a konačni cilj je vraćanje Crikvenice kao destinacije u vrh hrvatskog turizma gdje i pripada” ističe Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana d.d.

U Jadranu d.d. ove godine planiraju još bolju sezonu kao i dodatno povećanje prihoda tvrtke do 10 % iako će se najveći hoteli otvoriti nešto kasnije radi dovršetka realizacije započetih investicija.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN