Prema preliminarnim, nerevidiranim podacima, u prvom kvartalu 2016./17. METRO Grupa ostvarila je like-for-like prodaju na razini prethodne poslovne godine. Na razini Grupe, METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje te je udio dostave u ukupnoj prodaji nastavio s trendom rasta.
“Sve u svemu, u božićnom kvartalu postigli smo solidne rezultate u izazovnom tržišnom okruženju....
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium