Prije dvije godine Metro je donio više nego pametnu stratešku odluku da prodajnu filozofiju ne bazira na cijenama, nego na pametnom usmjeravanju na dodanu vrijednost svojim partnerima.
A u ovo izvanredno vrijeme gdje su ugostiteljstvo i turizam direknto pogođeni i zatvoreni, to dodatno dolazi do izražaja. Trenutno je svima cilj smanjiti sve troškove na minimum, a Metro upravo svojim parnterim...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium
Povezane vijesti
Priča koja 'drži vodu': Inicijativa za dostupnost, očuvanje i promociju pitke vode Šibensko-kninske županije
Martina Pernar Škunca: Jedno od načela održivog turizma je podrška LOKALNIM odnosno AUTENTIČNIM proizvodima