Predstavljen Brandbook Šibensko-kninske županije ili strategija brendiranja svih TZ-a u županiji pod istim vizualnim identitetom

TZ Šibensko-kninske županije predstavila je novi Brandbook Šibensko-kninske županije koji, između ostalog, sadrži strategiju brendiranja i vizualne identitete svih turistički zajednica s područja Šibensko – kninske županije. No krenimo...

TZ Šibensko-kninske županije predstavila je novi Brandbook Šibensko-kninske županije koji, između ostalog, sadrži strategiju brendiranja i vizualne identitete svih turistički zajednica s područja Šibensko – kninske županije.

No krenimo redom.

Turistička zajednica Šibensko-kninske županije je prije par godina doradila web platformu www.dalmatiasibenik.hr koja je predstavljena kao landing page promocije cijele županije, a čiji je cilj primarno inspirirati i potaknuti ljude na dolazak u destinaciju, te povećati svijest o samoj destinaciji i njenim proizvodima. 

S ciljem kako bi se online kampanjama postigao maksimalni učinak, kao i jednoobraznost sustava na razini županije, novost je kako su na web-platformu Turističke zajednice Šibensko-kninske županije nadograđene web stranice lokalnih turističkih zajednica.

Iako je trenutno cijeli proces povezivanja još u tijeku, time su se standardi jedinstvenog, responzivnog dizajna, kao i layout županijskog weba preslikali na lokalne turističke zajednice.

“Budući da su sve web stranice na jedinstvenoj aplikaciji putem jednog CMS sustava, uredništvu je omogućeno jednostavnije upravljanje sadržajem, a dijeljenjem sadržaja postignuto je smanjenje troškova. Uz spomenuto, potaknut je timski rad između županijske i lokalnih turističkih zajednica, omogućeno je brzo i jednostavno održavanje svih webova kroz jedan sustav, te brzo i lako dodavanje nove turističke zajednice u aplikaciju”, navode iz Turističke zajednice Šibensko-kninske županije.

Upravo za tu potrebu, napravljen je Brandbook Šibensko-kninske županije.

“Ovaj je dokument rezultat je izvrsne suradnje unutar sustava turističkih zajednica s područja županije. Jasna vizija i strategija promocije ključna je u daljnjem pozicioniranju naše županije kao atraktivne i kvalitetne destinacije”, naglasila je direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije Željana Šikić.

Vizure regije jedinstvenog su izgleda i vizualno prepoznatljive.

Šibenik, Vodice, Primošten, Rogoznica, Skradin, Tribunj, Murter, Drniš i Knin imaju jasno prepoznatljive panorame, kao što su: Katedrala sv. Jakova, Tvrđava sv. Nikole, Kanal sv. Ante, šibenske tvrđave, Skradinski buk, kornatski arhipelag, vodičke fešte, primoštenske plaže, vizure i vinogradi, drniške utvrde i gastronomija, Meštrovićevi radovi, slapovi i kanjoni Krke i Čikole, Kninska tvrđava, pleter s tradicionalne kape i dr.

Upravo su ti vizualno jedinstveni fotogenični motivi, prepoznatljivi na prvi pogled, te su implementirani u vizualni identitet destinacija.

Slogan – Tako jedinstvena, tako lijepa / So unique, so beautiful

Osnovna ideja slogana je naglasiti nijanse različitosti regije Dalmacija Šibenik u odnosu na susjedne destinacije i međunarodnu konkurenciju. Slogan se sastoji od četiri riječi, podijeljene u dva dijela rečenice. Prvi dio je nepromjenjiv i njime se naglašava različitost. Drugi dio je promjenjiv i prilagođava se pojedinom segmentu ponude, proizvodu, ciljanoj skupini ili mikro destinaciji.

Osnovni slogan se u sredstvima komunikacije koristi u kombinaciji s logotipom i nazivom destinacije. Slogani pojedinih segmenata ponude koriste se u kombinaciji s logotipom i nazivom destinacije i fotografijom koja pobliže opisuje značenje drugog dijela slogana.

Zajednički vizualni identitet svih turističkih zajednica, a koji je usklađen s krovnom Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije

Temeljni motiv glavnog znaka i logotipa je Katedrala sv. Jakova, kao povijesna poveznica i duhovna prijestolnica svih mjesta u županiji.

Boje i oblici iz osnovnog znaka preuzeti su kao elementi od kojih su nastali znakovi mjesta i lokaliteta u okviru destinacije Dalmacija Šibenik. Svako mjesto ima svoj simbol i svoju priču. Istovremeno, svi su oni bojom i oblicima građevni elementi koji čine jedinstvenu destinaciju.

Također, sustav logotipa objedinjuje destinaciju kao jedinstvenu cjelinu. Istovremeno, omogućava svim mjestima da zadrže i iskažu svoj identitet. Kako bi se osigurao konzistentni prikaz i jasno iskomunicirala hijerarhija, jasno su definirani omjeri veličina između logotipa destinacije i logotipa mjesta na oglasima gdje se zajednički pojavljuju.

Osim toga, na istom oglasu se mogu pojaviti i drugi logotipi – logotipi proizvoda ili oznake kvalitete. U takvim slučajevima mora se poštivati jasna hijerarhija, navodi se u Brandbooku-u.

Šibensko – kninska županija prva s jedinstvenom platformom

Iako iznimno rijedak, ovo nije prvi slučaj da su se vizualno uskladile lokalne turističke zajednica sa županijskom turističkom zajednocom, no svakako je prvi slučaj da se radi na zajedničkoj komunikaciji kroz glavnu web stranicu TZ Šibensko – kninske županije – www.dalmatiasibenik.hr te istom dizajnu web stranica svake lokalne turističke zajednice.

Grafičko oblikovanje za TZ Šibensko-kninsku županiju napravio je Antonio Šunjerga dipl. dizajner. Cijeli Brandbook možete pogledati u prilogu.

PRILOG: Brandbook Šibensko-kninske županije

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN