Promocija Slavonije u Zagrebu – Putničke agencije imate kvalitetan sadržaj, na vama je red

Foto: Borna Subota

Da je obala uz Dunav od Vukovara do Iloka promenada dvoraca, muzeja, arhitektonskih cjelina, arheologije, prirodne baštine, vrhunskih vina i bogate gastronomije, potvrđuje i titula EDEN – Europske destinacije izvrsnosti, koju je destinacija Vukovar – Vučedol – Ilok dobila 2017. i 2018. na temu kulturnog turizma.

U organizaciji TZ Vukovarsko-srijemske županije u Zagrebu organizirana je promocija turističke ponude istoka Hrvatske tj. Slavonije i Srijema.  „Osnovni turistički identitet naše županije temeljen je upravo na kulturnim atrakcijama, ali i kulturnoj nematerijalnoj baštini. Zahvaljujući bogatom kulturnom naslijeđu, jedinstvenoj atmosferi slavonskih i srijemskih gradova i mjesta, veličanstvenoj prirodi, ovo područje sjajna je pozornica za organizaciju manifestacija i festivala. Ovog proljeća i ljeta gotovo da nema mjesta u kojem se nešto ne događa“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije

Vukovar u znaku SVI zaJEDNO HRVATSKO NAJ

Već od 3. do 6. svibnja Vukovar će biti domaćin prvog festivala SVI zaJEDNO HRVATSKO NAJ, koja će okupiti najljepše od hrvatske nematerijalne baštine od Lastova do Iloka. „Ovim ćemo festivalom omogućiti građanima Vukovara, domaćim i stranim turistima da na jednom mjestu dožive cijelu Hrvatsku kroz gostovanja najpoznatijih domaćih manifestacija. Odabrali smo Vukovar, jer upravo iz njega želimo odaslati poruku o zajedništvu i bogatstvu naše nematerijalne kulturne baštine“, kazao je Aleksandar Kovačević, autor i producent manifestacije.

Rimski dani i Dunav Art festival

Martina Matković, direktorica Turističke zajednice grada Vinkovaca predstavila je šeste Rimske dane, čiji vrhunac se očekuje 1. i 2. lipnja. „Oživljena povijest na popularan način prikazuje utjecaj Rimskog carstva na područje Vinkovaca. Borbe gladijatora, jela starog Rima, dječje radionice, pivo u kojem su uživali Rimljani, običaji, legende, priče, izrada keramike, koncerti rock glazbe, samo su dio bogatog programa“, zaključila je direktorica TZ grada Vinkovaca te istaknula kako u  službeno najstarijem gradu u Europi rođeni jedini rimski carevi na području Hrvatske, braća Valentinijan i Valens.

Također, u Vinkovcima se u isto vrijeme održava i prvi Vinkovački craft festival Beeram na kojem će se moći uživati u najmanje 15 različitih vrsta domaćih craft piva koje će nuditi 10 craft pivara iz Hrvatske, a za dobru zabavu bit će zaduženi Hladno pivo i Belfast food.

Nakon Rimskih dana, 22. i 23. lipnja u Vukovaru, a 29. i 30. lipnja u Iloku očekuje nas drugo izdanje Dunav Art Festivala.

Rimski dani / Foto: TZ Vinkovci

Michelin u Srijemu i Slavoniji

A kad je o gastronomiji riječ, Srijem i Slavonija poznati su po gostoljubivosti, vrhunskoj kapljici i bogatoj kulturi stola. Tamo je smješten i šarmantan hotel Dunav, dobitnik Michelinove preporuke. Željka Kovčalija, vlasnica hotela u Zagreb je ponijela samo dio specijaliteta, a hrane je bilo u izobilju, kako je to običaj          u najistočnijoj hrvatskoj županiji. „Ta vijest nas je iznimno razveselila. Naš hotel dobio je Michelinovu preporuku za najbolji omjer kvalitete hrane i cijene. Dodatni je to poticaj, ali i obaveza za još kvalitetniji rad i trud“, zaključila je Željka Kovčalija.

Putničke agencije, na vama je red da prodate odličan, drugačiji i autentičan turistički sadržaj 

Stalno pričamo o autentičnim turističkim pričama kojim je Hrvatske jedna od najbogatijih na Svijetu. Upravo te autentične turističke priče su naša najveća vrijednost i koje moraju biti naš glavni turistički proizvod, pogotovo u pred i posezoni. Također, putničke agencije koje dovode dobru većinu turista u Hrvatsku osim sunca i mora sve više prodaju upravo kvalitetne autentične sadržaje, što je svakako budućnost razvoja putničkih agencija. Prodaja samog smještaja svakako više nije dovoljna te je fokus na prodaji sadržaja kao motiva dolaska, a naravno kako se u tom slučaju indirektno prodaje i smještaj.

Rastu i razvijaju se one putničke agencije koje su proaktivne, te danas nije dovoljno čekati turiste da dođu u Vašu poslovnicu i nuditi im plastičnu i klasičnu ponudu. Turisti žele jedinstven i autentična doživljaj. Sve imamo, samo to moramo lijepo upakirati i ispričati. One putničke agencije koje će i dalje prodavati smještaj će uskoro zatvoriti svoja vrata, a prilike su tu oko nas. Imamo što ponuditi, dapače, imamo kvalitetan, jedinstven i autentična turistički sadržaj, no potrebna nam je sinergija i proaktivnost te da počnemo poštivati sami sebe jer se imamo čime ponositi – našom kulturom, prirodom, tradicijom…

Jedna od odličnih turističkih priča svakako je Slavonija. A da stvar bude bolja, sve gore navedeno je samo mali dio turističkog mozaika cijele Slavonije, Baranje i Srijema. Putničke agencije, imate kvalitetan sadržaj koji je motiv dolaska, a na vama je red da to lijepo upakirate i prodate. Nema više izgovora, naravno samo ako želite opstati na tržištu. Ako ne i dalje čekajte turiste u vašim poslovnicama i nemojte ulagati u promociju i razvoj novih turističkih paketa – ipak je to trošak.

Više informacija potražite na službenim stranicama TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Povezana vijest:

VELIKO OTKRIĆE MATEMATIČARA! UDALJENOST IZMEĐU SPLITA I OSIJEKA JE ISTA U OBA SMJERA

UNILINE PREDSTAVIO NOVU POSLOVNU FILOZOFIJU – EMOTIONS WE SHARE

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN