Sinergija ključnih dionika Šibensko-kninske županije: Potpisan sporazum o udruživanju za sezonu 2021.

Vodeći dionici turističke ponude Šibensko-kninske županije ponovo kreću u snažnu zajedničku promociju. Naime, Turistička zajednica Šibensko-kninske županije već drugu godinu zaredom okuplja vodeće dionike turističke ponude Županije s ciljem...

Vodeći dionici turističke ponude Šibensko-kninske županije ponovo kreću u snažnu zajedničku promociju. Naime, Turistička zajednica Šibensko-kninske županije već drugu godinu zaredom okuplja vodeće dionike turističke ponude Županije s ciljem zajedničke promocije na emitivnim tržištima Europe.

U zajedničkoj promociji osim nositelja, TZ Šibensko-kninske županije sudjeluju: TZ grada Šibenika, TZ grada Vodica, NP Krka, NP Kornati, Tvrđava kulture Šibenik te JU Priroda Šibensko-kninske županije. 

Tako logično i prirodno, jer upravo svi dionici čine destinaciju. Također, zajedničkim snagama, komunikacijskim kanalima kao i budžetima, mogu efikasnije raditi promociju cijele destinacije, i što je ključno svi zajedno komuniciraju istim narativom.

Sporazum o udruživanju za sezonu 2021. potpisan je danas na Tvrđavi Barone nakon višemjesečnih priprema. Kako je najavljeno početak promocije planiran je za kraj svibnja, a promocija će biti na emitivnim tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke i Slovenije.

Ovo je još jedan u nizu primjera odlične suradnje turističkih zajednica i ustanova nadležnih za zaštitu prirode na području naše Županije. Zajednički rad garancija je uspjeha promocije, održivog razvoja i zaštite svih naših prirodnih ljepota“, istakao je župan Šibensko-kninske županije, Goran Pauk.

Promotivna kampanja „Take a walk with us“ / „Prošetajte s nama” nastavak je uspješne i nagrađene prošlogodišnje promocije koja će dobiti “osvježenje” za novu sezonu. Zajednička promocija fokusirana je na privatnost, netaknutu prirodu i sigurno okruženje, a realizacija kreativnog dijela sugerirala je personalizirani pogled posjetitelja prema odabranim lokacijama u destinaciji, navode iz TZ Šibensko-kninske županije.

“Rezultat je ovo udruženih snaga Turističkih zajednica gradova Šibenika i Vodica, Javnih ustanova NP Krka i Kornati, te Javnih ustanova Tvrđave i Priroda ŠKŽ. Svima nam je trebala zajednička kampanja, na sasvim novim počelima, te smo odlučili udružiti i snage i novac, a rezultat je upravo kampanja koja je prošle godine prepoznata kao najbolja u Europi za našu regiju”, istaknula je Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije.

Prošlogodišnja snažna promocija osvojila je prestižnu European Excellence Award nagradu u kategoriji najbolje marketinške kampanje s područja jugoistočne Europe, u snažnoj konkurenciji finalista Eurobank Bugarska/BBDO, ING Rumunjska/Zenith, Telenor Bugarska/Intelday i Erste Bank Srbija.

Foto: TZ Šibensko-kninska županija

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN