Vukovarsko-srijemska županija postaje turistički brend pod nazivom Srijem i Slavonija i sloganom „Protkani zlatom“

Nobelovac Lavoslav Ružička od sada dočekuje goste u rodnoj kući u Vukovaru, ban Josip Šokčević u Gradskom muzeju u Vinkovcima, a kralj Nikola Iločki u Kuriji Brnjaković. I to...

Nobelovac Lavoslav Ružička od sada dočekuje goste u rodnoj kući u Vukovaru, ban Josip Šokčević u Gradskom muzeju u Vinkovcima, a kralj Nikola Iločki u Kuriji Brnjaković.

I to je moguće zahvaljujući hologramima koji prvi puta u Hrvatskoj oživljavaju povijesne osobe. Novosti su koje su predstavljene na prezentaciji turističke ponude Vukovarsko-srijemske županije u zagrebačkom Muzeju Mimara.

Novi vizualni identitet TZ Vukovarsko-srijemske županije

Ove godine TZ Vukovarsko-srijemske županije predstavila je i novi vizualni identitet, kako županijske tako i lokalnih turističkih zajednica.

Novim vizualnim identitetom dominira zlatna boja koja je oduvijek simbolizirala istok Hrvatske, dok modernim pristupom povezuje sve turističke zajednice na području Vukovarsko-srijemske županije.
Zlatna boja sunca, klasja, kukuruza, suncokreta, grožđa uhvaćenog u čaši, lišća, nošnji i dukata, uz inspiraciju djelima Vinkovčanina Alberta Kinerta, jednog od najvećih hrvatskih ilustratora i grafičara rezultirali su novim vizualnim identitetom. Vukovarsko-srijemska županija postaje turistički brend pod nazivom Srijem i Slavonija i sloganom „Protkani zlatom“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Hologrami, proširena stvarnost i novi vizualni identitet dio su aktivnosti turističkog projekta Virtualni i kulturni turizam ViCTour, sufinanciranog sredstvima Interreg IPA programa Hrvatska – Srbija 2014. – 2020. Od 920 tisuća eura ukupne vrijednosti, Vukovarsko-srijemska županija, kao nositelj projekta, sudjeluje s 280 tisuća eura.

Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije Foto: Tomislav Smoljanović, Borna Subota/EXE produkcija

#osamtisućaljepota

Moderna ponuda u kombinaciji s bogatom tradicijom, kulturnom baštinom i atraktivnom prirodom te poznata gostoljubivost, vrhunska vina i hrana i čak osam tisuća godina života na ovom prostoru pod sloganom #osamtisućaljepota, najbolji su dokaz kako Vukovarsko srijemska županija ima svoje velike adute i potencijale u razvoju cjelogodišnjeg turizma.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN