Wine Paris: Hrvatska su vina sve traženija, ali potrebna su dodatna ulaganja u brendiranje

Na međunarodnom sajmu vina Wine Paris, koji završava danas u izložbenom prostoru Porte de Versailles u  Parizu, u organizaciji HGK pod brendom Vina Croatia – vina mosaica predstavlja se...

Na međunarodnom sajmu vina Wine Paris, koji završava danas u izložbenom prostoru Porte de Versailles u  Parizu, u organizaciji HGK pod brendom Vina Croatia – vina mosaica predstavlja se i šest domaćih vinarija – Krautheker, Osilovac, Jako vino, Bolfan vinski vrh, Dingač – Skaramuča i Buzdovan.

Ovaj sajam okuplja stručne posjetitelje iz više od 100 zemalja svijeta i naši vinari imaju idealnu priliku za promociju i pronalazak puta do vanjskog tržišta. Vinariji Bolfan vinski vrh, koja je izložila svoja ekovina, ovo je prva godina sudjelovanja u Parizu. „Dosadašnji su se kontakti s vinskim trgovcima događali uglavnom izravno, posjetom vinariji u Hrvatskom zagorju, u Hraščni. Nakon kušanja kupci uglavnom naruče prve količine, a onda dolazi do eventualnog porasta broja narudžbi“, rekao je Tomislav Bolfan, koji se sve više orijentira prema izvozu te je njegovo vino dospjelo i na kinesko tržište. „Od sudjelovanja na sajmu očekujemo barem jednog novog partnera“, zaključuje Bolfan.

Feravino je prošle godine prvi put predstavilo svoja vina u Parizu. „Zadovoljni smo postignutim rezultatima na ovom sajmu te kontaktima koje smo ostvarili. Hrvatska su vina sve traženija na svjetskoj vinskoj sceni, ali potrebna su dodatna ulaganja države u brendiranje te gospodarske grane“, rekao je Josip Pavić iz Feravina, koje izvozi oko 20 posto sveukupne proizvodnje u dvadesetak zemalja svijeta.

„U 2019. godini najuspješnija su nam tržišta bila Belgija, Švicarska i Finska, a od egzotičnih tržišta naveo bih Japan, Australiju i Meksiko, gdje uspješno poslujemo već nekoliko godina s uzastopnim rastom prodaje“, ističe Pavić.

Međunarodni je sajam vina nastao spajanjem dugogodišnjeg mediteranskog sajma Vinisud i međunarodnog sajma Vinovision Paris. Okuplja više od 2000 proizvođača i trgovaca vinom iz Francuske i inozemstva, a procjenjuje se kako će privući 30.000 posjetitelja od čega oko 35 posto iz inozemstva.

Povezane vijesti: