aDORAble primjer što znači biti domaćin u obiteljskom smještaju

“Registrirani sam iznajmljivac već 11 godina, a zadnjih šest, nakon otkaza u korporaciji, se intenzivnije bavim turizmom. Krećem bijesna na TZ-ove i kompletan pristup turizmu i gostima na Krku,...

“Registrirani sam iznajmljivac već 11 godina, a zadnjih šest, nakon otkaza u korporaciji, se intenzivnije bavim turizmom. Krećem bijesna na TZ-ove i kompletan pristup turizmu i gostima na Krku, ali onda se ( ipak) resetiram i krećem raditi na “svom dvorištu” sve što mogu. Od 2015. sam Airbnb super host i na toj sam se platformi i sa tim profilom gostiju bas našla. Baš sam uživala da mogu ( pozitivno) utjecati na nečiji GO. Krenula sam pričati priče o okusima, samoniklom bilju, nabavljati citruse i rogač sa Visa, lokalno sir, ulje, pršut,…pomalo sam krenula i sama proizvoditi likere,pekmeze, sirupe, a na kraju aromatizirane soli i ljute umake…”

Tako kreće mala poduzetnička priča o proizvodima marketinški odlično nazvanim aDORAble.

Klasična priča malih ljudi i borbe za opstanak, kretivnosti vrišti iz ove žene, ideja koliko želite i očekujem kako će za ovu priču uskoro svi čuti. Danijela Drčec stoji iza ove poduzetničke ideje koju nam je otvoreno prenijela i ispričala svoju priču. Ovo je primjer kako treba izgledati domaćin u turizmu.

“Zasadila sam mini začinski vrt koji je bio dostupan i mojim gostima, dovukla sam staru drvenu barku ispod smokve, preuredila ju ( pramac u “šank” sa visokim stolicama), napravila kids corner, book corner i dr. Uglavnom potrudila sam se biti “drugačija” i pokazati gostu da mi je stalo. Pisala sam svima na otoku Krku i šire ( turističke zajednice, udruge razne….) nažalost ove akcije često su ostale bez ikakvih odgovora ili onog diplomatskog. Postigla sam to da za mene znaju iako ništa ne poduzimaju” priča Danijela koja je prošle godine napravila eksperiment na Airbnb experience, “aDORAble taste of Mediterranean” koji se kako ističe pokazao odličnim.  Baza je bila priča o vrstama soli, o ninskoj bio morskoj soli te cvijetu soli iz male Solane Ramova.

“Gosti su mogli kušati nekoliko zalogaja koji si bili kreirani uz dodatak aDORAble aromatiziranih soli. Dala sam si u zadatak pričati na što više strana priču o našoj morskoj soli i dodacima kojima ju oplemenjujem. Svi moji gosti znaju za motar i to u razlićitim varijantama ( u soli, ukiseljeni, pa čak i sirovi). Zanimljivo je kako mnogi domaći na otoku ne znaju za motar niti ga konzumiraju. Uistinu smatram da kroz okuse soli mogu ispričati priču o cijeloj Hrvatskoj. Primjerice sol sa slaninom crne slavonske svinje, sa čvarcima, sol uz autohtonu sortu vina Slavonije, sol i tartufi za Istru, Gorska Hrvatska kroz kombinacije raznog samoniklog bilja, soli i citrusi i mediteransko bilje priobalja … ideja je puno. Opet, krenula sam od meni dostupnih i poznatih namirnica pa dalje istražujem i trudim se napredovati. Izuzetno zanimljivo područje mi je samoniklo jestivo bilje” zaključuje svoju priču Danijela.

Kada se vratimo prirodi, počnu se događati totalno aDORAble stvari i upravo je tako započela priča ovog OPG-a koje predano radi na obogaćivanju okusa jela na vašoj trpezi. Svi proizvodi u potpuno prirodni i ovaj novi brend tako jednostavno i originalno priča jednu autohtonu hrvatsku priču.

“Lista želja je podugačka, ali s obzirom na staž brenda, to je i normalno, zar ne? Mlad smo brend i vjerujemo da nam najbolje tek slijedi. Želimo razvijati obiteljski posao kroz vlastiti prostor tj. mini prodajno-proizvodnu galeriju, razne suradnje (s turističkim zajednicama na projektu stvaranja okusa za njihovo područje/regiju, sa chefovima na razvoju premium linije proizvoda, s vinarima kako bismo zajedno ispričali priču o npr. autohtonim vinskim sortama i dr.), webshop, povećanje i poboljšanje uvjeta i kapaciteta nasada. Želimo postati prepoznatljiv gastro brend u svom dijelu poslovanja” naglašava Danijela čiji se voćnjaci i vrtovi nalaze u Zagorju, a jedan manji dio i na otoku Krku.

U voćnjaku imaju stare sorte jabuka te bobičasto voće, šljive, breskve, grožđe. Od povrća najveći su im nasadi čili papričica: od sjemena, preko sadnica do finalnog proizvoda uzgajaju preko 20 različitih sorti u kombinaciji urban farminga i klasičnog povrtnjaka. 

aDORAble je obiteljski projekt. Jako mi je važno da su i naša djeca, Josip 11 godina i Dora 8,5 godina, zadovoljni te uključeni u razvoj sukladno svojoj dobi. Svatko ima svoj omiljeni pekmez, sol. Predlažu nove okuse ili proizvode, aktivno sudjeluju u razvoju brenda. Evo, Dorino ime je i u nazivu. Sami eksperimentiraju i pripremaju jednostavne obroke. OPG je odličan između ostalo i za vrlo korisne lekcije za djecu. Učimo ih strpljenju (npr. čiliju je od sjemena do ploda potrebno 4 mjeseca), nepodrazumijevanju (hrana ne “raste” na polici u dućanu), korisnom radu (sudjeluju u dijelovima procesa sukladno svojoj dobi)” priča Danijela svoju priču. Bravo i nadam se kako će ovakvih priča biti i više…

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN