Metro spustio cijene 12 posto kao podrška ugostiteljima u prilagodbi novog poreza

METRO Cash & Carry će tijekom prva tri mjeseca 2017. godine, u sklopu godišnjeg programa podrške poslovanja malih i srednjih poduzetnika, prilagodbom cijena i odricanjem od dijela profita podržati...

METRO Cash & Carry će tijekom prva tri mjeseca 2017. godine, u sklopu godišnjeg programa podrške poslovanja malih i srednjih poduzetnika, prilagodbom cijena i odricanjem od dijela profita podržati poslovanje hrvatskih ugostitelja.

METRO će u tom razdoblju osigurati minimalno 12% popusta na više od 1.000 proizvoda koje najčešće kupuju kupci iz HoReCa sektora kako bi im olakšao prilagodbu novim poreznim davanjima koja su stupila na snagu 1. siječnja 2017. godine, konkretno prilagodbu ukidanju međustope poreza na dodanu vrijednost od 13 %.  Svaka dva tjedna izmjenjivat će se proizvodi značajni za poslovanje ugostiteljskog sektora, a snižena cijena vrijedit će u svih devet METRO veleprodajnih centara u Hrvatskoj. “Na ovaj korak smo se odlučili kako bismo vlasnicima hotela, restorana i drugih ugostiteljskih i uslužnih tvrtki koje su temelj razvoja turizma u Hrvatskoj pružili podršku u nastavku uspješnog poslovanja. METRO prvenstveno posluje s profesionalnim kupcima, pri čemu su kupci iz ugostiteljskog i uslužnog (HoReCa) sektora iznimno bitna skupina kupaca te im kontinuirano nastojimo pomoći u razvoju svih segmenata poslovanja i održanju konkurentnost.“, izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska te dodao kako  METRO poziva i sve dobavljače da se uključe u inicijativu te tako daju podršku ugostiteljima.

U prošloj godini METRO je uložio 80 milijuna kuna kako bi poslovanje prilagodio potrebama kupaca iz HoReCa sektora, a otvorena su i dva nova veleprodjan centra u Poreču i Splitu. Odricanje od marže na proizvode koji su najznačajniji za poslovanje restorana, kafića i drugih ugostitelja dodatan je iskorak u prilogođavanju potrebama kupaca.

Odličan potez Metroa koji je svakako za pohvalu i samim time dokazuju kako im je stalo do svojih kupaca, gledali to iz kuta promocije ili bilo kojeg drugog, činjenica je kako su u Metrou prepoznali potrebu i priliku te odmah reagirali, na sreću svih svojih partnera. To je i smisao partnerskog odnosa, slušati i biti potpora te biti tu kada ti treba pomoć, zar ne?  Ipak, jedni bez drugog ne mogu.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN