OPG burzom u Križevcima žele okupiti i promovirati domaće proizvode

U Razvojnom centru i tehnološkom parku Križevci održana je druga Eno-gastro bajka koja je okupila male proizvođače i OPG-ove s područja Koprivničko-križevačke županije. Misija Eno-gastro bajke je na jednom...

U Razvojnom centru i tehnološkom parku Križevci održana je druga Eno-gastro bajka koja je okupila male proizvođače i OPG-ove s područja Koprivničko-križevačke županije.

Misija Eno-gastro bajke je na jednom mjestu povezati poljoprivrednu proizvodnju s poslovnim subjektima, objasnio je direktor Križevačkog poduzetničkog centra Tihomir Hodak dok je jedan od začetnika projekta Eno-gastro bajke Miroslav Mirković izvijestio okupljene kako od sljedeće godine kreće projekt „OPG Burza“ čiji je cilj povezati krajnje potrošače – kupce s OPG proizvođačima.

Cilj projekta je gospodarska revitalizacija ruralnog kraja, povezivanje poljoprivrednih proizvođača sa poslovnim subjektima (B2B) te razvijanje kulture poslovnog darivanja (pokloni poslovnim partnerima) iz ponude domaćih i eko proizvoda, kao i podizanje potražnje proizvoda, a samim time poticanje povećanja kapaciteta proizvodnje i posredno, porast potreba za zapošljavanjem. Eno-gastro bajka je samo jedna od aktivnosti unutar većeg projekta koji obuhvaća i druge mjere, ističe Miroslav Mirković, voditelj marketinga tvrtke Glas Podravine te dodaje kako povodom sve veće potražnje za domaćim i ekološkim proizvodima. Također, najavljena je i „OPG burza“ koja je zamišljena kao jedinstveni i inovativni portal koji će povezivati sve proizvođače na području Podravine i Prigorja s krajnjim potrošačem, odnosno kupcem.“ U skupinu proizvođača ulaze mala, srednja i velika obiteljska gospodarstva, mala i srednja poduzeća koja se bave poljoprivrednom proizvodnjom te uslužni sektor (IT sektor, inovacije i sl.). Poseban dio biti će namijenjen ekološkoj proizvodnji. OPG burza osmišljena je kao svojevrsni agro vodič gdje će krajnji potrošač moći na jednom mjestu pronaći sve dostupne poljoprivredne proizvode s područja sjeverne Hrvatske (meso, mlijeko, jaja, sirevi, povrće i vode, med te ostali poljoprivredni proizvodi) s ciljem zaštite i brendiranja domaće proizvodnje te povezivanja kupca i proizvođača.“ istaknuo je Mirković.

Uz navedeno cilj projekta je brendirati podravsko-prigorske (oznaka kvalitete i porijekla) proizvode te institucijama s područja Hrvatske (škole, vrtidi, bolnice i dr.), pravnim i fizičkim osobama ponuditi kvalitetan izbor domadih proizvoda, ali i ostale djelatnosti. Za kraj organizatori pozivaju sve OPG-ove, male i srednje proizvođače na području Koprivničko-križevačke županije da se priključe u projekt i međusobno povežu kroz OPG burzu i projekt Eno-gastro bajka.


Povezane vijesti: