Savičenta Box – novi odličan turistički proizvod koji sadrži lokalne istarske gastronomske delicije

Na pulskoj konferenciji Inspire Me predstavljen je novi inovativni projekt naziva „Savičenta Brunch“ te je istim povodom prezentiran gastro proizvod „Savičenta Box“. Radi se o projektu koji je začet...

Na pulskoj konferenciji Inspire Me predstavljen je novi inovativni projekt naziva „Savičenta Brunch“ te je istim povodom prezentiran gastro proizvod „Savičenta Box“.

Radi se o projektu koji je začet u sklopu Start-Up akademije u Svetvinčenatu krajem prošle godine. Projekt se od tada razvijao u suradnji s Općinom Svetvinčenat, Kulinarskog Razvojnog Centra Amfiteatar te mnogih lokalnih OPG-ova.

Začetnici projekta su Amel Hadžipašić i Igor Macan te masterchef Deniz Zembo, autor jela i vlasnik Hotela Amfiteatar.

Amel Hadžipašić i Denis Zembo

Ideja za Savičenta Brunch rodila se prilikom prošlogodišnje Start-Up akademije u Savičenti koju organizira Start-Up udruga. Akademija je okupila najbolje priče istarskog turizma na jednom mjestu, pa je jedna ovakva ideja zapravo bio logičan nastavak“, izjavio je Amel Hadžipašić te dodao kako je njegova ideja akademije bila da okupe najbolje iz turizma na jednom mjestu s ciljem poticanja novih suradnji i projekata. “Zembo je na akademiji “ukrao show” i ta njegova genijalnost, uz moju dugogodišnju suradnju s Općinom Svetvinčenat i poduzetnicima iz turizma, rezultirala je idejom za Brunch.“ naglasio je Hadžipašić.

Kroz iskorištavanje trenutnog potencijala i razvijanje novih, glavni cilj je stvoriti autentični turistički proizvod koji bi se nudio turističkom tržištu te se time obogatila ponuda općine, navode sudionici.

Kroz cijeli svoj rad ističem važnost udruživanja i networkinga, a Savičenta brunch predstavlja jedan dobar primjer. Zajedno smo jači, a ovdje je upravo suradnja privatnog (Hotel Amfiteatar, SAS knjigovodstvo & konzalting, 360 Agency, lokalni OPG-ovi), javnog (Općina Svetvinčenat) i civilnog sektora (Start-Up udruga) dala odlične rezultate“, ističe Hadžipašić te dodaje: „Osim Zembe i mene, izdvojio bih svakako pročelnika Igora Macana, koji se od samih početaka uključio u oblikovanje i podršku realizaciji ideje i bez njega Brunch ne bi uspjeli realizirati. Veliku pomoć u oblikovanju finalnog proizvoda pružio je i Ivan Milovan iz Kulinarskog razvojnog centra Amfiteatar.

„Savičenta Box“ sadrži lokalne namirnice i proizvode upakirane u jedan proizvod koji nije samo gastronomski specijalitet, već i autentični suvenir. Proizvodi koji se nalaze u paketu su Kampanjola sakramenska bira, maslinovo ulje Latini, lavanda OPG-a Pekica, suha istarska kobasica Borisa Orlića te domaći sir OPG-a Macan.

Turistima se proizvod nudi u obliku pladnja koji mogu odmah konzumirati ili kao paket koji mogu ponijeti sa sobom.

Na pitanje postoje li planovi za dodatne pakete u sklopu projekta, Hadžipašić ističe kako svakako postoje. “Brunch smo odmah nadopunili Savičenta Boxom, kako bi povezali priču s turizmom i iskoristili ogroman turistički potencijal Savičente. Ono što me svakako veseli da interes za uvrštavanjem u ponudu pokazuju brojni ugostitelji diljem Istre, a potencijal su prepoznale i druge sredine koje žele da im osmislimo sličnu stvar.

Za kraj, Hadžipašić je naglasio kako će se proizvod nuditi restoranima u općini, ali i u cijeloj Istri. „Službeno predstavljanje proizvoda i njegovo lansiranje na tržište očekuje se u narednim mjesecima. Zamišljeno je da se Brunch nudi u ugostiteljskim objektima u Savičenti i diljem Istre. Box bi bio dostupan turistima u kućama za odmor, te na par prodajnih mjesta u Općini.

Izrazito zanimljiv turistički proizvod upravo je ono čime se može prezentirati lokalna gastronomska ponuda te bi stope ovog projekta zasigurno trebale slijediti i ostale Hrvatske županije kako bi ojačale svoj identitet i autentičnost, ali i turističku ponudu.

Službeno predstavljanje proizvoda kao i njegovo lansiranje na tržište u planu je narednih mjeseci.

Izvor / foto: Inspire Me / HrTurizam.hr

Vijesti: