Igor Nekić: Motiv dolaska je destinacija i svi zajedno se moramo boriti da privučemo gosta

Osim problema radne snage, zadnjih godina sektor turizma ima veliki problem i u pronalasku kadra za middle i high menadžment. I zato mi je velika čast i privilegija najaviti...

Osim problema radne snage, zadnjih godina sektor turizma ima veliki problem i u pronalasku kadra za middle i high menadžment. I zato mi je velika čast i privilegija najaviti novog gosta podcasta Homo Turisticus, mladog menadžera tj. direktora Termi Sveti Martin, Igora Nekića.

“Motiv dolaska gosta kada netko bra nije gdje je najbolja soba ili hotela, nego je ukucao destinaciju koja ga zanima. Mi se moramo boriti na razini destinacije da gosta privučemo. Onda kada odabere destinaciju će birati smještaj koji mu odgovara. I to je ono gdje vidim da se griješi, svi se borim da ističemo da smo najbolji i tako dalje. Svaki hotel po kategorizaciji mora imati sobu, ali na razini destinacije se svi moramo boriti da privučemo gosta, da dođe do nas i onda je na gostu da odabere smještaj po njegovim preferencijama“, ističe Nekić.

Inače, Terme Sveti Martin su među prvima krenuli s kratkim lancima opskrbe.

/ / / Terme Sveti Martin prva su turistička kompanija koja je u svoje poslovanje uvela privatnu društvenu mrežu

/ / / Primjer dobre prakse: Terme Sveti Martin kao putokaz kako turizam u Hrvatskoj treba izgledati

/ / / Odlična suradnja! St. Martin’s, pivo koje je nastalo suradnjom pivovare Lepi Dečki i Termi Sveti Martin

/ / / Fenomenalan uspjeh Međimurja: Distribuirano preko 15.000 kupona te generirano 3.75 milijuna kuna turističke potrošnje

Preko 70% našeg bife stola je od lokalnih dobavljača i OPG-ova. Pa tako recimo na našem doručku nemamo sokove iz sokomata, nego imamo sokove od OPG Hažić, sirevi su od OPG Krnjak, povrće iz OPG Zeleni Vrt, jaja i med iz OPG Medvede itd… to su sve proizvodi od lokalnih dobavljača, čime smo mi razvojem turizma u Svetom Martinu na Muri potakli i poljoprivrednike, gospodarstvenike i OPG da se šire i rastu zajedno s nama. Tako je prošle godine recimo jedna vlasnica OPG došla na sastanak i pitala: Što da zasadi, što će nam trebati i koje količine, da znam odmah planirati proizvodnju i taj se urod odmah plasira našim gostima na stolove. I tu imamo garanciju kvalitetne, svježe i domaće namirnice“, navodi Nekić.

Dapače, otišli su i korak dalje kroz jedinstveni projekt u Hrvatskoj, ali i šire. Iz Toplica Sveti Martin potiču svoje zaposlenike koji imaju registrirane OPG-ove da prodaju svoje proizvode po tržišnim cijenama upravo hotelu. To je turizam.

Ako nešto morate “pročitati” tj. poslušati ovaj tjedan onda je to svakako fenomenalno glasno razmišljanje Igora Nekića, koji je u više navrata odlično pogodio samu esenciju ili definiciju/e turizma. Ovo mora biti obavezna lektira za sve studente turističkog menadžmenta.

Uživajte!

Cijeli razgovor poslušajte u podcast formatu. Kako slušati podcast? Kada šećete i trčite, kada se vozite u automobilu, ujutro kada se pripremate za posao, kada radite neke poslove oko kuće ili jednostavno legnite ili sjednite i opustite se. Svako ima svoje navike i načine, ja osobno slušam podcast čak i kada kosim travu i uređujem dvorište.

Podcast možete slušati OVDJE, kao i na Amazon MusicGoogle PodcastSpotify ili preko Apple Podcasts

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN