Istra Inspirit predstavljen u sklopu CAUTHE konferencije na Novom Zelandu

U okviru CAUTHE 2020 CONFERENCE (The Council for Australasian Tourism and Hospitality Education konferencije), održane od 10. do 13. veljače 2020. u Aucklandu jedna od tema bilo je predstavljanje...

U okviru CAUTHE 2020 CONFERENCE (The Council for Australasian Tourism and Hospitality Education konferencije), održane od 10. do 13. veljače 2020. u Aucklandu jedna od tema bilo je predstavljanje Istra Inspirita kao primjera dobre prakse u sklopu teme Dostizanje konkurentnosti.

Osim navedenog, prezentiran je Priručnik koji povezuje zajednicu i kulturu storytellingom nastao krajem 2019. godine u suradnji Ministarstva turizma i Istarske razvojne turističke agencije. Prezentaciju su održale doc.dr.sc Morena Paulišić sa Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli te vanjska suradnica na predmetu Praktikum Manuela Hrvatin.

Tema konferencije odnosila se na nove perspektive o raznolikosti ugostiteljstva, turizma i događanja, uvođenju novih trendova, načina edukacije akademskog sektora s ciljem postizanja konkurentnosti na turističkom tržištu, edukaciji mladih te primjeni održivog turizma. Teži se što kvalitetnijem osposobljavanju i uključivanju mladih u zajednicu uz kreiranje jedinstvenih doživljaja čime se stvara dodatna održiva vrijednost turističkih proizvoda na destinaciji.

Nadalje, projekt Istra Inspirit istaknuo se na 30. godišnjici konferencije CAUTHE 2020 kao jedan od najboljih primjera valorizacije kulturne baštine, oživljavanja povijesti, mitova i legendi te umrežavanja niza dionika na destinaciji.

POVEZANA VIJEST:

OBJAVLJEN PRIRUČNIK O STORYTELLINGU U TURIZMU

POVEZANE VIJESTI: Storytelling u turizmu

STORYTELLING U TURIZMU: PRODAJ MI PRIČU, A NE PROIZVOD

KAKO PRODATI ONLINE ULAZNICE KROZ SAMO DVIJE REČENICE? NARAVNO, KROZ STORYTELLING I ODLIČAN COPY

KAKO EMOCIJE I DOŽIVLJAJI PRODAJU TURIZAM POKAZAO JE SAS SA STORYTELLING KONCEPTOM #WEARETRAVELERS

KAKO PRODATI PRIČU I POTAKNUTI PUTOVANJA VLAKOM? FRANCUSKA NACIONALNA ŽELJENICA ZNA PRAVU FORMULU

ODLIČNOM KAMPANJOM “MATESONG” AUSTRALIJA CILJA PRIVUĆI BRITANSKE TURISTE

Povezane vijesti: